Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-18@18:22:47 GMT

بازگشت مجسمه جمشید مشایخی به کارگاه برای شبیه سازی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۹۵۸۸

بازگشت مجسمه جمشید مشایخی به کارگاه برای شبیه سازی

خرداد؛ انتقال و شبیه سازی اثر در زمره تعهدات خالق اثر بوده و برای مجموعه شهرداری تهران هیچگونه هزینه‌ای در پی نخواهد داشت.


مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه تهران یک از انتقال سردیس استاد جمشید مشایخی برای رفع ایرادات و شبیه‌سازی کامل، خبر داد.
مجید صالحی فیروز آبادی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: سردیس استاد جمشید مشایخی که به اذعان خالق اثر استاد حسن زاده، نیاز به شبیه سازی داشته که برای اصلاحات لازم و به منظور تمرکز بهتر و ایجاد شرایط مناسب کاری، امشب – سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه - به کارگاه استاد حسن زاده منتقل می‌شود تا در اسرع وقت اقدامات اصلاحی روی آن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: انتقال و شبیه سازی اثر در زمره تعهدات خالق اثر بوده و برای مجموعه شهرداری تهران هیچگونه هزینه‌ای در پی نخواهد داشت.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تصریح کرد: انتخاب چهره استاد جمشید مشایخی برای سردیس بنا به خواست خانواده ایشان انجام و چهره انتخابی بدون عینک و با محاسن برگزیده شد که برای اصلاح مجدد و شبیه سازی سردیس در انتخاب چهره از سوی خانواده محدودیتی اعلام نشده و وجود ندارد.
صالحی افزود: ما از کیفیت کار استاد حسن‌زاده که یکی از هنرمندان خوب تجسمی حال حاضر کشور است، مطمئن بودیم و تعجیلی در نصب اثر نبود و زمانبندی تولید و نصب اثر با توافق هنرمند مجسمه ساز بود، متأسفانه وی در زمان انجام کار دچار بیماری شدند و کار آنطور که باید اجرا نشد بر همین اساس این فرصت مجدداً به ایشان داده شد تا در کارگاه خود شبیه سازی لازم را با اجرای جزئیات چهره بر روی سردیس و کاهش ارتفاع آن به اندازه استاندارد، آماده سازی کند تا اثر فاخری در شأن استاد مشایخی تولید و مورد اقبال همگان قرار گیرد.
بنا براعلام روابط عمومی منطقه یک، استاد حسن زاده از اساتید برجسته مجسمه سازی و مورد تأیید سازمان زیباسازی شهرداری تهران است که سردیس‌هایی از شهید بهشتی، استاد ضابطی جهرمی، دکتر قانعی راد، استاد شاهنواز و… را اخیراً اجرا کرده است.منبع: ایسنا برچسب ها: مجسمه ، جمشید مشایخی

منبع: خرداد

کلیدواژه: مجسمه جمشید مشایخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج مردان ایران از ۲۳ الی ۲۸ فروردین‌ با حضور ۹ تیم از ۶ استان و هم‌چنین باحضور ۴ استاد بزرگ، ۳ استاد بین‌المللی، ۴ استاد فیده و ۲ نامزد استاد فیده در شاکله اعضاء تیم‌ها در محل سالن مسابقات نوین فدراسیون شطرنج و با مجموع جوایز ۲۵۰ میلیون تومانی برگزار شد.

تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم‌های پیکار افکار لرستان با امتیاز ۱۳ امتیاز و باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز) با ۱۱ امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی لیگ را به دست آوردند.

تیم‌های نخبگان شطرنج با ۸ امتیاز، شهرداری کرمانشاه با ۷ امتیاز، فیل خوب با ۷ امتیاز، پیشگام نوین تهران با ۷ امتیاز، پیشگام نوین رایمند شهرضا با ۲ امتیاز و افلاک لرستان با ۱ امتیاز به ترتیب جایگاه‌های چهارم تا نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر شطرنج کشور را ازآن خود کردند.

تیم نفت تهران (تهرانسر) تا قبل از آغاز دور نهم که دور پایانی است، قهرمانی خود در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور را مقتدرانه قطعی کرد و جواز حضور در مسابقات تیمی شهر‌های آسیا ۲۰۲۵ روسیه را کسب کرد.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج آقایان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

اسامی اعضاء تیم‌های قهرمان، نایب قهرمان و مقام سوم لیگ برتر شطرنج آقایان کشور

تیم قهرمان: نفت تهران
بازیکنان: استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه، استاد بزرگ مسعود مصدق پور، استاد بین‌المللی آبتین عطاخان، استاد فیده امیرحسین کاشفی، سید مهدی مروج

تیم نایب قهرمان: پیکار افکار لرستان
بازیکنان: استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی، محمدمهدی عباسی، بهزاد سلیمیان، علی غیوری‌فر، امیر غیوری‌فر

تیم سوم: باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز)
بازیکنان: استاد فیده رضا مهدوی، آریا امیدی، رامتین طاووسی‌راد، سید علیرضا حسینی، رضا صادقی

دیگر خبرها

  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • بازدید ستاره‌های چلسی از مک لارن و دیدار با نوریس + عکس
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها