Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی قبل از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در محل استانداری زنجان، بابیان اینکه در شرایط امروز حاکم بر بازار، ضرورت دارد که شاهد برگزاری منظم جلساتی چون ستاد تنظیم بازار باشیم، افزود: امروز نظارت بازرسان بر بازار بیش‌ازپیش انجام‌شده و خوشبختانه جلسات تنظیم بازار نیز به‌صورت هفتگی در حال برگزاری است که بی‌تردید تداوم این روند باعث خواهد شد تا آرامش نسبی را در بازار شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با یادآوری اینکه طی بازرسی‌های انجام‌شده از یکی از فروشگاه‌های بزرگ زنجان، معلوم شد که برخی از اجناس به دلیل تغییر قیمت و باوجوداینکه در قفسه‌ها موجود بود اما در اختیار مردم قرار نمی‌گرفت، تصریح کرد: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که همه اجناسی که در بازار وجود دارد، باید به فروش رسیده و در اختیار مردم قرار گیرد، در غیر این صورت شاهد به وجود آمدن التهاب در جامعه خواهیم بود.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه این موضوع به‌هیچ‌وجه پذیرفته نیست که شاهد انبار شدن یک کالا و یا خرید عمده کالا توسط افراد خاص و نگه‌داری در انبارها باشیم، ادامه داد: آنچه که باعث می‌شود اقتصاد با مشکل مواجه شود، همین اقدامات است، لذا با موارد مشابه این و نیز عرضه یک کالا با چند قیمت متفاوت در بازار که باعث ایجاد دغدغه و التهاب در جامعه می‌شود، برخورد خواهیم کرد.

حقیقی بابیان اینکه لازمه ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی، نظارت‌هایی است که باید به‌صورت مستمر صورت گیرد، اظهار کرد: حضور بازرسان در بازار فارغ از اینکه باعث کاهش تخلفات و برخورد با تخلفات احتمالی می‌شود، حس آرامش را در بین مردم ایجاد می‌کند که بی‌تردید این حس در شرایط کنونی می‌تواند بهترین دستاورد از سوی مسئولان باشد.

وی با تاکید بر اینکه اجازه دلال بازی یا هرگونه اخلال در خرید و توزیع گندم را به کسی نخواهیم داد، افزود: مسئله پیش خرید گندم زنجان توسط دلالان در شورای تأمین استان زنجان مطرح شده و مسئولان ذیربط در حال پیگیری آن هستند.

کد خبر 4610855

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان فتح الله حقیقی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان پاری سن ژرمن بود اما نتوانست از این امتیاز استفاده کند و این بازی را با نتیجه پر گل 1-4 به حریف واگذار کرد تا از صعود به مرحله بعدی بازبماند. 

شاگردان ژاوی در حالی قدم به این بازی گذاشتند که با نتیجه 2-3 در بازی رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس به پیروزی رسیده بودند و رافینیا هم خیلی زود گل اول این دیدار را برای تیمش به ثمر رساند اما اخراج رونالد آرائوخو در دقیقه 29 باعث شد که شرایط به سود پی اس جی تغییر کند. 

تیم مهمان توانست بهترین استفاده ممکن را از 10 نفره شدن حریف کند و در فاصله 10 دقیقه پس از اخراج این بازیکن، دمبله بود که گل اول را به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند تا زمینه‌ساز بازگشت رویایی و به یاد ماندنی تیمش در این بازی حساس و صعودشان به مرحله نیمه نهایی شود. 

گوندوگان پس از پایان این بازی در گفتگو با CBS Sports اظهار داشت:« من ناامید و مایوس هستم، خیلی ناامید شدم. همه چیز در دست خودمان بود و آن را به پی اس جی تقدیم کردیم. ما خودمان این پیروزی را به آسان‌ترین شکل ممکن به آنها دادیم.»

این ستاره آلمانی که از اخراج آرائوخو بسیار عصبانی به نظر می‌رسید، در این باره گفت:« صحبت در این باره دشوار است اما در چنین لحظات مهمی باید با اطمینان دنبال توپ رفت. من نمی‌دانم که او توپ را لمس کرد یا نه...

خودم ترجیح می‌دهم یک گل بخوریم یا حتی اجازه دهم حریف با دروازه‌بان تک به تک شود تا این که اخراج شوم. او باید به دروازه‌بان فرصت مهار توپ را می‌داد یا حتی اجازه می‌داد توپ گل شود. این که این قدر زود یک یار کمتر داشته باشید، شما را در زمین نابود می‌کند.»

این اظهارات در حالی مطرح شد که این بازیکن پس از شکست برابر رئال مادرید در بازی رفت در رقابت‌های لالیگا هم به شدت از هم تیمی‌هایش عصبانی به نظر می‌رسید و اظهارات تندی را علیه آنها مطرح کرده بود که جنجال بسیاری را به همراه داشت و حالا این اتفاق پس از حذف از لیگ قهرمانان بار دیگر تکرار شده است.

او همچنین با اشاره به اشتباه خط دفاعی بارسا روی گل ویتینا اضافه کرد:« این هم اشتباه دیگری بود. ما باید جلو می‌رفتیم و راه او را می‌بستیم. نباید اجازه شوت زدن می‌دادیم. او آزاد بود! این چیزی نبود که تمرین کرده باشیم. نزدیک‎‌ترین بازیکن باید به سمتش می‌رفت و راهش را می‌بست.

پس از کرنر، سه در برابر سه بودیم که ویتینا از راه رسید. هیچکس جلو نرفت و اگر هم این کار را می‌کرد، خیلی دیر شده بود. نکته مهم این است که بدانیم چه زمانی باید اقدامات تاثیرگذار را انجام دهیم، کارهایی که ضروری است. این جاست که برد و باخت را مشخص می‌کند. متاسفانه، امروز آنها ما را تنبیه کردند.»

گوندوگان درباره صحنه خطایی که در محوطه جریمه روی او انجام شود گفت:« من فکر می‌کنم حقم بود که یک پنالتی اعلام شود. در حال دویدن بودم و حریف مشخصا راهم را بست. به داور گفتم که این ضربه پنالتی است و او در عوض یک کارت زرد به من داد.»

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: در صورت تکرار ماجراجویی رژیم اسرائیل، اقدام حداکثری پشیمان‌ کننده انجام خواهیم داد/ در شرایطی که آمریکا در حمایت از رژیم اسرائیل، خود را در کنار جنگ این رژیم قرار بدهد هیچ تعارفی نخواهیم داشت و منافع آمریکا نیز نمی‌تواند مصون بماند
  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار
  • گندمکاران چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • بورس در پی جبران سریع
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند