Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد گفت: همزمان با هفته معلم و در همایش سپاس معلم از بیش از 145 معلم نمونه استانی، شهرستانی، آموزشگاهی و معلمان تازه بازنشسته خلیل آباد تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود روشندل در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، از برگزاری همایش سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام با حضور پرشور معلمان و مسئولان خبر داد و اظهار داشت: برای هفته معلم امسال در شهرستان خلیل آباد بیش از ۵۰ برنامه متنوع در نظر گرفته‌شده که برخی از این برنامه‌ها اجرا شده است که از آن جمله می‌توان به مراسم تجلیل از معلمان نمونه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این همایش از 145 معلم نمونه استانی، شهرستانی، آموزشگاهی و همچنین معلمان تازه بازنشسته خلیل آباد تجلیل شد، اظهار داشت: از این تعداد، 3 معلم نمونه استانی، 18 معلم نمونه شهرستانی، 36 معلم تازه بازنشسته و 88 معلم نمونه آموزشگاهی بودند.

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با بیان اینکه معلمان نقش و جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند و دانش‌آموزان فرزندان معنوی معلمان هستند، خاطرنشان کرد: از جمله رسالت‌هایی را که معلمان برعهده دارند، تقویت غیرت دینی، ترویج نماز، تبیین فرهنگ عاشورایی، الگو قرار دادن ائمه(ع) در زندگی و تقویت انتظار فرج از این رسالت‌هاست.

 وی با تاکید بر اینکه معلمان می‌توانند جامعه را به سوی کمال و ترقی ببرند و معلمان مهندسین تفکر، تعقل و معرفت هستند، تصریح کرد: معلمان تلاشگرانی هستند که در تعلیم و تربیت نقش موثری دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری