Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@13:02:38 GMT

پلمب مرکز سو مصرف مواد در میاندوآب

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۰۵۳۴

پلمب مرکز سو مصرف مواد در میاندوآب

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حیدری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب گفت: یک مرکز سو مصرف مواد بدلیل مصرف داروهای غیر مجاز و بیش حد مجاز که به طورغیرقانونی در انبار دارویی این مرکز دپو شده بود توسط واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان میاندوآب شناسایی و با دستور مقامات قضایی شهرستان ضبط و این مرکز تا اطلاع ثانوی پلمپ گردید

وی همچنین افزود: در بازدیدهایی که در سطح شهرستان میاندوآب توسط واحد نظارت بر درمان داشتیم یک مرکز سوئ مصرف مواد مشاهده شد که از داروهای غیر مجاز برای درمان بیماران استفاده می نمود، و در بازرسیهای تکمیلی از این مرکز، مقدار قابل توجهی دارو که بیش از ظرفیت این مرکز میباشد به دست آمد

وی بیان کرد: فعالیت هرگونه مراکز ترک اعتیاد در شهرستان میاندوآب باید با اخد مجوزهای قانونی و زیر نظر شبکه بهداشت و درمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در ادامه بیان کرد: این شبکه بهداشت و درمان با همکاری دستگاه‌های ذیربط نظارت لازم را بر مراکز درمان اعتیاد و مراکز سوئ مصرف مواد دارد تا با ایجاد بستری مناسب زمینه لازم را برای درمان اعتیاد بیماران فراهم کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میاندوآب پلمب مرکز سوء مصرف مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آذربایجان شرقی پلمب شد

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: کارشناسان بهداشت محیط این معاونت از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین سال جاری، با انجام بیش از ۱۰ هزار بازرسی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، بیش از ۳۰۰ مورد اخطاریه کتبی صادر کردند که منجر به پلمپ ۱۷ مورد از اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شده است.

حسین حقائی با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان در استان، هدف از اجرای این طرح را تشدید نظارت‌های بهداشتی بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و در جهت پیشگیری از بیمارهای منتقله از عوامل محیطی به ویژه آب و غذا و کاهش بار بیماری‌های غیر واگیر عنوان کرد که با اولویت، نظارت بر اماکن بین راهی و پرتردد و سامانه‌های آبرسانی، انجام شد.

وی از بازدید و نظارت بر ۱۰ هزار بازرسی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد.

وی افزود: این برنامه با حضور فعال بازرسین بهداشت محیط که مجهز به تجهیزات پرتابل سنجش و نمونه برداری از آب، مواد غذایی و آشامیدنی هستند در حال انجام می‌باشد. 

وی ادامه داد: در این برنامه تعداد ۵۸۸۹ مورد کلرسنجی از منابع آب آشامیدنی و ۴۰۰ مورد بازرسی از سامانه‌های آبرسانی در سطح استان صورت گرفته و به مقدار بیش از ۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، وی با اشاره به فعالیت کارشناسان بهداشت محیط در ساعات اداری، به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص تشکیل ۲۴ اکیپ بازرسی در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل اشاره کرد و افزود: از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب در سطح شهرستان‌ها و در شهرهای مسافرپذیر نیز تا ساعت ۲۴ شب و با همکاری سازمان‌ها و ادارات مختلف از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، صمت، اتحادیه‌های اصناف، دامپزشکی، فرمانداری‌ها و سایر ادارات، بازرسی‌های لازم بعمل می‌آید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازرسی از ۹۹۰ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی/ ۳ هزار مرکز غیربهداشتی پلمب شد
  • نظارت ۳۰۰ نفر بازرس مرکز بهداشت اصفهان در طرح سلامت نوروزی
  • ۱۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آذربایجان شرقی پلمب شد
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد؛ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • ۲۲ مرکز متخلف فرآورده های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • وزیر بهداشت : کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز پلمب شد
  • پلمب ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی در کرمانشاه