Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:48:09 GMT

کشف محموله 25 میلیاردی موبایل قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۰۵۷۷

کشف محموله 25 میلیاردی موبایل قاچاق

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت: در پی برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان "فیروزآباد" هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند. سردار "گودرزی" با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو تعداد 960 دستگاه تلفن همراه قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، 25 میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پژو تلفن همراه خودرو قاچاق موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد

سرهنگ  محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان