Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@13:30:26 GMT

مناجات خوانی حاج منصور ارضی در شب اول ماه رمضان ۹۸ + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۱۰۶۸

مناجات خوانی حاج منصور ارضی در شب اول ماه رمضان ۹۸ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

فیلم مناجات خوانی حاج منصور ارضی در نخستین شب از ماه رمضان ۹۸ منتشر شد. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، امروز سه‌شنبه 17 اردیبهشت مصادف با اولین روز از ماه مبارک رمضان است. یکی از مساجد قدیمی استان تهران که در شب‌های ماه مبارک رمضان با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه می‌شود، مسجد ارک تهران است که هر ساله با آغاز ماه رمضان حال و هوای خاصی به خود می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته و در اولین شب ماه مبارک رمضان حاج منصور ارضی مداح پیشکسوت اهل بیت (ع) همچون سال‌های گذشته به مداحی و مناجات‌خوانی پرداخت که فیلم آن را در ادامه می‌شنوید.

رفیعی در گفتگو با تسنیم: تذکری که پیامبر(ص) در آغاز ماه رمضان داد/ حرمت این ماه را حفظ کنیم

 

بر پایه این گزارش، برنامه‌های مسجد ارک تهران هر شب با اقامه نماز جماعت (قضا) از ساعت 23:15 الی 23:45 به مدت نیم ساعت و پس از آن، تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کشور آغاز می‌شود. مراسم سخنرانی نیز از ساعت 24 (12 شب) آغاز می‌شود که بر اساس آن، از شب اول تا شب پنجم حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابى، از شب ششم تا شب دهم حجت‌الاسلام حامد کاشانی، از شب یازدهم تا شب پانزدهم آیت‌الله سید مهدی میرباقری،‌ از شب شانزدهم تا شب بیستم حجت‌الاسلام مصطفی کرمی، از شب بیست و یکم تا شب بیست و پنجم حجت‌الاسلام محمد میرزامحمدى، از شب بیست و ششم تا آخر دهه سوم حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی به سخنرانی خواهند پرداخت. بعد از سخنرانی نیز حاج منصور ارضی از ساعت 00:45 به مناجات خوانی می‌پردازد.

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT1 پیوست مداحی منصور ارضی در شب اول ماه رمضان واژه های کاربردی مرتبط حاج منصور ارضی ماه مبارک رمضان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاج منصور ارضی ماه مبارک رمضان حاج منصور ارضی ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین

منصور در شورای امنیت سازمان ملل سخنرانی کرد و در آن گفت که فلسطینی‌ها فقط می‌خواهند زنده بمانند.

او گفت: تمام مردم فلسطین ما، در هر کجا که هستند، می‌خواهند زندگی کنند و به زندگی بچسبند، درست مانند سایر مردمان روی زمین؛ ملتی که آرزوی آزادی، زندگی شایسته دارد و می‌خواهد در صلح زندگی کند. 

منصور همچنین ابراز اطمینان کرد که فلسطینی‌ها از روی زمین محو نخواهند شد - دقیقاً به این دلیل که آنها زندگی را دوست دارند.

همانطور که در تصاویر گرفته شده در این دیدار مشخص است، ونسا فریزر نماینده دائم مالت در سازمان ملل در میانه سخنرانی منصور شروع به گریه کرد. در ابتدا فقط از طریق گوشی با دقت به صحبت‌های دیپلمات گوش داد و صحبت‌های سخنران برای او ترجمه شد و سپس با دست شروع به پاک کردن اشک از صورتش کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد