Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@12:10:41 GMT

714 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوارهای مرزنشین واریز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۱۱۲۰

714 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوارهای مرزنشین واریز شد

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مشیرالحق عابدی ادامه داد: روز گذشته و به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مبلغ 714 هزار تومان عواید فروش سوخت سهمیه مرزنشینان به حساب سرپرستان خانوارهای مرزنشین واریز شد.
وی گفت: اسفند ماه سال 97 از محل سهمیه فروش سوخت مرزنشینان 10 میلیون لیتر فروش داشتیم که به شکرانه خداوند با اقدامات شایسته همکاران در حوزه های اقتصادی و اداری و مالی استانداری و نیز همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، مبلغی بالغ بر 6 میلیارد تومان به حساب استانداری واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: شب عید قبل از تحویل سال حدود مبلغ 714 هزار تومان به حساب منتفعین از طرح یعنی عزیزانی که در شعاع 20 کیلومتری مرز سکونت دارند واریز شد؛ که بنا به دستور استاندار محترم به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز در کمتر از دو ماه مجددا مبلغ 714 هزار تومان به حساب سرپرست خانوارهایی که در شمولیت این طرح قرار دارند، واریز شد.
عابدی گفت: تمامی سعی و تلاش خادمان مرزنشینان شریف استان، انتفاع حداکثری این عزیزان از موهبت پیش‌آمده است که جا دارد از زحمات و تلاش‌های استاندار محترم که با جدیت پیگیر اخذ سهمیه بیشتر با لیتراژ 15 میلیون لیتر در فروردین ماه سال جاری هستند، تقدیر کنم که روال قانونی فروش سوخت فروردین ماه نیز در حال انجام است و نتایج نهایی آن را در وقت مقتضی اعلام خواهیم کرد.
3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پخش فرآورده های نفتی تحویل سال خراسان جنوبی روابط عمومی شب عید 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۷ میلیارد تومان به حساب مددجویان کردستانی واریز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طوسی صبح یکشنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان اعلام کرد: براساس مصوبه مجلس مستمری مددجویان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده که در ۲۰ فروردین ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

وی افزود: در فروردین ماه ۱۰۷ میلیارد تومان مستمری به حساب مددجویان کردستانی واریز شد.

طوسی گفت: با لحاظ شدن این میزان افزایش، مددجویان یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۳۵ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشت ماهیانه به حساب ۷۱ هزار خانوار تحت حمایت واریز شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: این نهاد در کنار پرداخت مستمری و کمک معیشت ماهیانه خدماتی مانند اشتغال، مسکن، درمان، تحصیل، جهیزیه و کمک به ازدواج و … ارائه می‌دهد.

کد خبر 6077557

دیگر خبرها

  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • برای این افراد یارانه۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • ۱۰۷ میلیارد تومان به حساب مددجویان کردستانی واریز شد
  • یارانه دهک‌ های ۱ تا ۳ واریز شد
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ به حساب این افراد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • به حساب این افراد پول واریز شد
  • یارانه دهک های ۱ تا ۳ واریز شد
  • یارانه ۴۰۰هزار تومانی سه دهک اول واریز شد
  • یارانه فروردین دهک‌های اول تا سوم واریز شد
  • یارانه دهک‌های ۱ تا ۳ واریز شد