Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی قرانی در اصفهان و برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در ماه مبارک رمضان؛ ضمن تبریک حلول این ماه مبارک، اظهار کرد: علیرغم تلاش‌های صورت گرفته ولی هنوز قرآن در جامعه مظلوم واقع شده است و امیدواریم که خداوند توفیق خدمت به قرآن را به همه ما عطا فرماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اصفهان با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های قرآنی قطعاً برکاتی برای استان خواهد داشت، افزود: مسئولیت بسیار بزرگی در قبال قرآن بر عهده داریم و باید از این فرصت‌ها برای اشاعه و ترویج قران و عمل به آن استفاده کنیم.
 رضایی افزود: محتوای قرآن برای جوانان امروز بسیار جالب است و باید زمینه‌های بیشتر بهره برداری از این کتاب مقدس در استان فراهم شود.
رضایی اضافه کرد: باید در جشنواره قرآنی پیش رو از همه نیروها و ظرفیت‌های استان استفاده شود و با درگیر کردن همه دستگاه‌ها از امکانات این مجموعه‌ها استفاده شود.
وی بر مشارکت خیریه‌ها در برگزاری این جشنواره تاکید کرد و افزود: برگزاری جشنواره قرآنی توفیقی ارزشمند است و باید از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره استفاده شود.
استاندار اصفهان از آمادگی مدیریت استان برای برگزاری این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: باید به دور از مسائل سیاسی و جهت گیری‌های سیاسی و تنها برای قرآن این جشنواره برگزار شود و مسئولین مربوطه تلاش کنند با تدبیر و درایت از امکانات و پتانسیل‌ها حداکثر بهره را ببرند.
شایان ذکر است جشنواره ملی قرآنی در مهرماه سال جاری در استان اصفهان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جشنواره ملی قرآن اصفهان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین باید از ظرفیت دستگاه‌های اطلاعاتی که توان بالایی در رصد دارند برای حل آسیب‌های فرهنگی واجتماعی استفاده کرد.

دبیر شورای علی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حل آسیب‌های اجتماعی نیازمند بهره مندی از ظرفیت گروه‌های مردمی است، ادامه داد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید ضمانت اجرایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه حتماً باید دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان مشخص شود، تاکید کرد: دستگاه ه باید دلیل عدم اجرای مصوبات را اعلام کند.

این مسؤول تصریح کرد: در سطح کشور از ظرفیت سازمان بازرسی کل کشور برای اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی استفاده شده و این ظرفیت در استان‌ها نیز می‌تواند مورد بهره برداری قرار بگیرد.

حجت الاسلام خسروپناه اضافه کرد: باید در شورای فرهنگ عمومی از ظرفیت رسانه‌های مجازی و فعالان آن نیز برای حل مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی بهره برد.

وی در پایان یادآور شد: ظرفیت استان قزوین از نظر چهره‌های فرهنگی و هنری در کشور بسیار بالا است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

کد خبر 6085608

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • پیوند قرآن و مردم با هوش مصنوعی در قاب شبکه تهران
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی