Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه حباب سکه نسبت به روز گذشته کاهش ۱۰ هزار تومانی داشته است، گفت: حباب سکه امروز به ۵۳۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به اینکه امروز قیمت سکه به ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسیده است، اظهار کرد: قیمت سکه نسبت به روز گذشته ۷۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر تصریح کرد: افزایش قیمت سکه را می‌توان به نوسانات نرخ ارز و همچنین اونس جهانی طلا نسبت داد.

به گفته کشتی آرای، پیش بینی دقیقی را نمی‌توان درباره بازار طلا و سکه مطرح کرد، چرا که افزایش یا کاهش طلا و سکه به اخبار سیاسی و غیره بستگی دارد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر افزود: در حال حاضر داد و ستد‌ها در بازار کاهش پیدا کرده است که علت آن را می‌توان به ماه مبارک رمضان نسبت داد.

در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱.۲۸۲ دلار و ۲۴ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۶۷ هزار و ۹۳۳ تومان است.

سکه به ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید!

مهر نوشت: در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت سکه طرح جدید، سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸ به ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت سکه طرح جدید، امروز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸ به ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱ میلیون تومان به فروش رسید.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۸۱ دلار و ۶۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۷۰ هزار و ۱۰ تومان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه بازار طلا حباب سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (۴ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (۵ اردیبهشت) با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر در کانال ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۴۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازار‌های جهانی امروز ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

منبع: مهر

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • طلا و سکه در میانه روز رنگ عوض کرد؛ قیمت جدید طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳