Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@15:56:41 GMT

برگزاری مراسم تودیع خادم و معارفه حسینی در وزارت ورزش

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۱۸۰۰

برگزاری مراسم تودیع خادم و معارفه حسینی در وزارت ورزش

مراسم تکریم و معارفه معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم تکریم امیررضا خادم و معارفه سید هادی حسینی معاون پیشین و جدید حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان که عصر امروز در دفتر وزیر برگزار شد، اهمیت وظایف و مسئولیت‌های این معاونت را مهم برشمرد و اظهار داشت: رسیدگی به مسائل حقوقی اهمیت زیادی دارد و دعاوی و در این زمینه دعاوی حقیقی و حقوقی زیادی داریم که در این زمینه با تقویت بخش‌های حقوقی ادارات کل باید از تضییع حق ورزش جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی‌فر میزان رصد و پایش در امور استان‌ها را هم مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید در زمینه نظارت بر عملکرد استان‌ها نسبت به گذشته توجه بیشتری صورت گیرد.

وزیر ورزش و جوانان معاونت حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان‌ها را معاونت مهمی دانست و نسبت به همکاری معاونت‌ها و مدیران با این حوزه تاکید کرد.

سلطانی فر ادامه داد: آقای حسینی چهره ورزشی هستند و به مسائل ورزش آشنایی کامل دارند و می‌توانند منشاء خدمات زیادی باشند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی تصریح کرد: با درایت،صرفه جویی و همگرایی می‌توانیم از این شرایط ویژه گذر کنیم و قطعاً جامعه ورزش هم در کنار مردم و ملت ایران خواهد بود.

او اراده ملت‌ها را برای مقابله با هر تهدید و تحریم دشمن بالاتر دانست و اظهار داشت: در قبال اراده ملت هیچ کس نمی‌تواند مقاومت کند و باز هم ملت ایران سربلند خواهد بود.

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش از تلاش‌ها و زحمات امیررضا خادم در دوره ۶ ساله در این معاونت به نیکی نام برد و تلاش‌های او را در این بازه زمانی که با خدمات خوبی همراه بوده است، ستایش کرد.

در این مراسم امیر رضا خادم معاون پیشین حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان‌ها از سلطانی فر به عنوان یک مدیر توانمند نام برد و اظهار داشت: کار کردن با دکتر سلطانی فر از دوران خوب مدیریتی من بود و از ایشان نکات بسیار خوبی آموختم چرا که کیاست، سیاست و آشنایی با کشورداری و سعه صدر نسبت به مسائل از شاخصه‌های وزیر ورزش و جوانان است.

خادم انتصاب سید هادی حسینی را نیز تبریک گفت و اظهار کرد: آقای حسینی بسیار کاربلد است و می‌تواند در مدیریت این حوزه موفق باشد.
خادم از همکاری معاونت‌ها و مدیران ستادی و استانی نیز تقدیر کرد.

سید هادی حسینی معاون جدید حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تعامل با سه قوه را در این حوزه معاونت به منظور موفقیت مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برای موفقیت نیاز به تعامل و کمک معاونین مختلف و مدیران کل ستادی و استانی دارم به همین منظور قطعاً از طرف این حوزه همکاری متقابل با هدف موفقیت جامعه ورزش و جوانان وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی امروز در محل وزارتخانه در دیداری چهره به چهره با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی گفتگو کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این نشست اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در خدمت کاپیتان‌ها و ملی‌پوشان تیم‌های مختلف هستیم. موفقیت‌های اخیر رزمندگان جمهوری اسلامی درخصوص عملیات اخیر و اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم و تشکر می‌کنم از جامعه ورزش که در این مدت کوتاه واکنش‌های بسیار خوبی به این عملیات پرشکوه داشتند و این نشان می‌دهد که ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند.

هاشمی خاطرنشان کرد: موضوع روایت‌گری برای مقام معظم رهبری و رییس جمهور اینقدر پراهمیت است که ستاد روایت پیشرفت تشکیل شد و آقای تقدیری با حکم رییس جمهور محترم ریاست این ستاد را برعهده گرفت. فعلا در شروع کار هستیم و لازم است که اهمیت بیشتری به موضوع روایتگری داده شود و اینگونه نشست‌ها و اردوها خیلی به مسئله روایت‌گری کمک می‌کند.

وی بیان کرد: در حوزه ورزش هر مدالی که به دست می‌آید به روایت پیشرفت کمک می‌کند. زمانی که قهرمانان کشور در یک رویداد بین‌المللی حضور دارند و سرود کشور پخش می‌شود باعث غرور ملی می‌شود و این اثرگذاری ورزش را نشان می‌دهد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت موضوع حجاب اظهار داشت: موضوع حجاب یکی از موضوعات اصلی و دغدغه نظام است چراکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود. وقتی یک بانوی ما باحجاب در رویداد بین‌المللی حاضر می‌شود نشان دهنده اقتدار فرهنگ کشورمان است.

هاشمی افزود: زمانی روایت پیشرفت به خوبی منتشر خواهد شد که از زبان خود قهرمانان باشد. همانطور که وقتی افتخارات هشت سال دفاع مقدس از سوی رزمندگان مطرح می‌شود قطعا خیلی تفاوت دارد و حس و حال بهتری برای مخاطبان خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: البته باید این نکته را توجه کنیم که قهرمانان فقط نباید راوی مسائل ورزشی باشند و می‌توانند با توجه به علاقه‌مندی راوی مسائل حوزه‌های دیگر نیز باشند. ورزشکاران می‌توانند در همه حوزه‌های کشور که پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم ورود کنند و به عنوان راوی برای مخاطبان اثرگذاری داشته باشند.

کیومرث هاشمی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در مجموعه وزارت ورزش بخشی برای روایت پیشرفت مهیا خواهیم کرد که اتفاقات مثبت بازگو شود.

لازم به ذکر است اولین دوره اخلاق حرفه‌ای و اردوی روایت پیشرفت ویژه کاپیتان‌ها و نخبگان ورزشی تیم‌های رشته‌های مختلف ورزشی کشور توسط اداره کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ۲۷ لغایت ۲۸ فروردین در استان هرمزگان و جزیره قشم برگزار خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895390

دیگر خبرها

  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • استقلال بدون مشتری روی دست دولت!
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند
  • برگزاری چهار معارفه جدید در بانک ملی ایران