Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@00:44:20 GMT

مربیان عقیدتی سیاسی بسیج دانشجویی استان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۲۳۸۴

مربیان عقیدتی سیاسی بسیج دانشجویی استان تجلیل شدند

آیین تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با حضور مسئولین بسیج دانشجویی در اردبیل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در آیین تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی بسیج دانشجویی استان به تبیین اهمیت مسئله یقین در انسان پرداخت و گفت: روزه یکی از راه های رسیدن به خدا و تقویت یقین در انسان ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تنها راه حل مشکلات جسمی در انسان ها را روزه داری عنوان کرد و گفت: رعایت آداب روزه داری موجب می شود انسان ها از بدنی سالم و ایمن برخوردار شوند.

عابدی در ادامه سخنان خود به تبیین اهمیت بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی پرداخت و گفت: بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در واقع بزرگداشت مقام علم، علم و مربی است.

وی در ادامه سخنان خود به مقام عالم اشاره کرد و گفت: خداوند متعال خود بزرگترین مربی درای بشریت است چراکه پروردگار متعال خود نسبت به امر اموزش پیامبران اقدام کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان به سوره جمعه اشاره کرد و گفت: طبق مفاهیم این سوره مبارک در قران کریم، تذکیه مقدم بر تعلیم است  بنابراین  بهتر است این سوره از قران کریم در مراکز آموزشی به خصوص آموزش عالی نصب العین شود تا با عمل به این امر مهم، از مسائل و مشکلات اموزشی موجود در کشور نیز کاسته شود.

وی در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با معلمین اشاره کرد و گفت: احیای امر پرورش در جامعه امروز از ضروریات است.

وی به تبیین اهمیت تذکیه در انسان پرداخت و گفت: علم به تنهایی نجاتگر بشریت نیست.

عابدی علت طغیان گری افرادی چون هیتلر و صدام را فقدان تربیت صحیح و عدم برخورداری از تزکیه نفس عنوان کرد و گفت: علم در کنار تذکیه باعث ارامش و تربیت انسان های فرهیخته ای چون ابوعلی سینا و شهید مطهری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در پایان سخنان خود به تبیین اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید مطهری پرداخت و گفت: این شهید مطهری بود که با عمق بینش خود در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به شبهات اعتقادی لیبرال ها و کمونیست ها جواب داد و آنقدر تاثیرگذار بود که دشمنان اسلام وجود این گوهر ناب را تحمل نکرده و وی را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/ج

 

 

   

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: به زودی رویداد وعده صادق را در آیینه هنر برگزار می‌کنیم و این رویداد آتش به اختیار و خودجوش از سوی هنرمندان شکل گرفته است و اثار فرهنگی در خصوص وعده صادق را در این رویداد رونمایی می‌کنیم.

 آرش زینال خیری  گفت: استان همدان امسال بعد از، نگارش فیلم سینمایی شهید قهاری سعید با تولید این فیلم قدم بزرگی در معرفی شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی بر می‌دارد.


او خواستار افزایش میزان مطالعه و خلاقیت هنری بسیجیان در عرصه فرهنگ و هنر و پاسداری از آن شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان هم  گفت: مشکلات فرهنگی بیش از هر چیز به خود ما بر می‌گردد و کم توجهی به سواد فرهنگی باعث برخی مشکلات شده است ولی این مشکلات هم با تفکر و رفتار بسیحجی درمان می‌شود.

حمید رضا اقابیگی افزود: معجزه الهی پیامبر ما دین اسلام است و ترویج فرهنگ اشنایی با قران و کتاب خوانی بهترین روش برای تقویت جامعه و نزدیکینسل‌های بعد انقلاب با ارزش‌های دینی و اسلامی است.



در پایان هم از برترین‌های فرهنگی و بسیجیان هنرمند استان همدان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند