Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@00:15:48 GMT

◄ برگزاری جلسه هماهنگی مانور طرح اضطراری فرودگاه یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۲۶۳۰

◄ برگزاری جلسه هماهنگی مانور طرح اضطراری فرودگاه یاسوج

تین‌نیوز | 

مدیر فرودگاه یاسوج از برگزاری آخرین جلسه هماهنگی تمرین طرح اضطراری فرودگاه یاسوج پیش از اجرای این تمرین با حضور واحدهای فرودگاهی و ارگان‎های نظامی، انتظامی، سازمان‎های امداد و نجات و مسئولان ذی‎ربط منطقه‎ای، با هدف آمادگی و هماهنگی بیشتر در فرودگاه یاسوج خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه یاسوج، علی محسنیان گفت: مطابق با استانداردهای مندرج در سند 9137 سازمان جهانی هواپیمایی کشوری(ایکائو)، برگزاری مانور کامل دوسالانه در تمامی فرودگاه‎های دنیا یک الزام و هدف از آن، تمرین انجام وظایف همه ارگان‎های ذی‎ربط امدادرسان در وضعیت اضطراری و سانحه در سه وجه فرماندهی، ارتباطات و هماهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه یاسوج بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، گفت: مطابق با سناریوی در نظر گرفته شده برای این تمرین، سانحه‎ای فرضی در داخل حریم فرودگاه و در مجاورت باند برای یک هواپیمای فرضی 50 نفره اتفاق می‎افتد که منجر به مصدومیت 15 نفر از سرنشینان می‎شود و نهادهای داخل و خارج از فرودگاه هر یک در چارچوب وظایف از پیش تعیین شده خود، بخشی از روند امداد و نجات را انجام خواهند داد.

گفتنی است، پس از برگزاری جلسه، حاضران با حضور در سطوح پروازی و دیگر نقاط مربوطه، اقدام به بررسی دوباره منطقه تمرین و نحوه استقرار و اجرای مانور کردند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه یاسوج جلسه هماهنگی تمرین طرح اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!

به گزارش "ورزش سه"، استان خوزستان همواره یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران در پرورش استعداد، معرفی بازیکن‌ و ارائه فوتبال تماشاگر پسند بوده و باتوجه به جو فوتبالی این استان، تیم‌های خوزستانی هواداران زیادی هم دارند. با این حال در این فصل هر سه سهمیه لیگ برتری خوزستان یعنی فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در جنگ بقا هستند.

این وضعیت باعث تشکیل یک جلسه فوری در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شد. این جلسه اضطراری برای هم اندیشی شامگاه دوشنبه، سوم اردیبهشت به دعوت هیات فوتبال خوزستان و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر با حضور حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان، بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد، حسین رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و ابراهیم نصیرنیا رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با اشاره به نتایج و وضعیت نمایندگان استان در لیگ برتر، عنوان کرد: "در این چند هفته باقی مانده می‌طلبد فضایی فراهم شود که جامعه فوتبالی از مدیران تا اصحاب رسانه و هواداران با همدلی و یک وفاق استانی زمینه کسب نتایج مطلوب این باشگاه‌ها را فراهم آورند."

بنی تمیم افزود: "انتظار می‌رود مدیران باشگاه‌ها با تصمیمات منطقی، مدیریتی و فنی و نیز با یک همت والا در این فرصت باقی مانده کام فوتبال دوستان را با کسب نتایج شایسته شاد کنند."

او با اشاره به اتفاقات پیش آمده برای باشگاه استقلال ملاثانی لیگ یکی نیز گفت: "تدابیری در نظر گرفته شده که با همکاری هیئت فوتبال در سریع‌ترین زمان ممکن وضعیت میزبانی‌های باشگاه استقلال ملاثانی فراهم شود و از سایر باشگاه‌های تقاضا کردیم در کنار اداره کل و هیئت فوتبال از این نماینده استان در لیگ یک کشور حمایت داشته باشند."

دیگر خبرها

  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد