Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@18:08:39 GMT

1500 فرصت شغلی در تیران و کرون ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۳۳۰۳

1500 فرصت شغلی در تیران و کرون ایجاد شد

عباس دادخواه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد اشتغال بر اساس طرح های پیشنهادی به ادارات شهرستان ایجاد شده که بیشترین آن در حوزه کشاورزی بوده است.
وی بیان کرد: سهمیه اشتغال امسال این منطقه تاکنون مشخص نشده که با تشخیص کارگروه اشتغال استان سهم هر نهاد دولتی شهرستان مشخص و به آن ها ابلاغ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی تیران و کرون با اشاره به تسهیلات بانکی که به متقاضیان کار آفرین اعطا شد، خاطرنشان کرد : در سال گذشته بالغ بر 10 میلیارد ریال وام خود اشتغالی به این شهرستان اختصاص یافت که متقاضیان دریافت این تسهیلات بیش از سهمیه بود.
وی ادامه داد: درخواست متقاضیان در کارگروه شهرستانی بررسی و طرح های مطلوب به بانک های عامل معرفی شده اند اما برخی از بانک ها شرایط سختی را برای کارآفرینان ایجاد کردند که بعضی از این افراد قادر به تامین این شرایط نیستند.
دادخواه در خصوص اعتبارات طرح های پشتیبان و مستقل تصریح کرد : بالغ بر 100 میلیارد ریال تسهیلات برای این حوزه پیش بینی شده بود که بیشترین آن به حوزه کشاورزی، دامداری و دامپروری و صنعت اختصاص یافت.
وی اضافه کرد: اعتبارات امسال برای اشتغال زایی تاکنون ابلاغ نشده که پیش بینی می شود با توجه به تقاضای شهرستان برای وام های اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی متفاوت در سال گذشته این اعتبارات افزایش یابد.
تیران و کرون در حوزه صنعت، کشاورزی و دامپروری دارای شاخصه های تولیدی است که در این شهرستان چهار شهرک و ناحیه صنعتی است با بیش از 300 واحد صنعتی وجود دارد.
130 هکتار گلخانه در این شهرستان احداث شد که زمینه اشتغال 2 هزار و 600 نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرد و این شهرستان رتبه نخست احداث گلخانه های مدرن را در استان اصفهان دارد.
ارائه تسهیلات اشتغال خانگی در شهرستان تیران و کرون برای 28 رشته شامل زنبورداری، بسته بندی و تولید عسل، قلم زنی، گرافیک، طراحی دکوراسیون خانگی، تولید و بسته بندی زعفران، تولید قارچ، دوخت لباس، پرورش گوسفند، بره، بز، تولید موسیر و کتیرا، تولید شیره و سرکه انگور و مواردی از این قبیل پیش بینی شده است.
تسهیلات اشتغال زایی در تیران و کرون در سال گذشته نسبت به سال 96 رشد بیش از دو برابری داشته است.
7131/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان اصفهان تسهیلات بانکی رفاه اجتماعی زعفران کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان در بازدید از کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان گفت:  با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طی دو سال آینده با راه‌اندازی کارگاه‌های سنگ‌شکن شماره ۲، ۴، ۵ و ۶ برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و همچنین تولید محصولات سنگ‌آهن دانه بندی به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن و فروش و فرآوری کلوخه سنگ آهن به ۴ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

علی رسولیان افزود: باراه‌اندازی کارگاه‌های سنگ‌شکن علاوه برایجاد اشتغال، ارزش افزوده محصولات سنگ آهن افزایش می یابد و هزینه تولید و مخاطرات زیست محیطی کمتری نسبت به بقیه سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه سنگ‌آهن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • کاهش میزان حوادث ترافیکی در تیران و کرون
  • امنیت و ایمنی پایدار برای مسافران در تیران وجود دارد
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • جزییات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی +فیلم
  • جزییات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی در اصفهان
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان
  • چوپان و ۱۰۰ راس دام در تیران و کرون پشت تریلر جان باختند
  • بی‌احتیاطی جان چوپانی را در تیران و کرون گرفت
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید