Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سومین دوره المپیادسواد رسانه روز جمعه با همکاری بخش خصوصی برگزار شد که در آن به شرکت کنندگان وعده‌هایی از جمله ورود به دانشگاه و برگزار شدن این آزمون از سوی آموزش و پروش مطرح شده بود.

فاطمه مهاجرانی، درباره قانونی یا غیر قانونی بودن المپیاد‌های سواد رسانه‌ای گفت: تنها و تنها مرکزی که اجازه و مجوز برگزاری المپاد‌های دانش آموزی بر اساس اساسنامه باشگاه دانش پژوهان جوان و همچنین بر اساس دستور وزیر آموزش و پرورش را دارد باشگاه دانش پژوهان جوان و همچنین مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: المپیاد‌هایی که با این مجموعه هماهنگ نشده باشد و در کمیته‌های علمی و شورای باشگاه رسمیت نیافته باشند از منظر باشگاه دانش پژوهان جوان رسمیت ندارد.

وی افزود: المپیاد سواد رسانه ای از سوی باشگاه دانش پژوهان جوان برگزار نمی شود و هیچ گونه مجوز و اساسی در باشگاه دانش پژوهان جوان ندارد.

وی درباره معافیت کنکور برای مدال آوران المپیاد‌های دانش آموزی گفت: فقط مدال‌های طلای دانش آموزان در المپیاد‌ها و در رشته‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، نجوم، اختر فیزیک و ادبی معافیت کنکور دارند و المپیادی‌هایی که موفق به کسب مدال نقره و برنز شوند فقط درصدی از معافیت کنکور را می‌گیرند.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان فاطمه مهاجرانی سومین دوره المپیادسواد رسانه معافیت کنکور المپیاد سواد رسانه ای باشگاه دانش پژوهان جوان مدال آوران طلا از کنکور معاف هستند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معافیت کنکور المپیاد سواد رسانه ای باشگاه دانش پژوهان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود

 گلبهار خسروی گفت: مسابقه حفظ جزء سی ام قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و سواد آموزان در حال تحصیل استان در دوره‌های سواد آموزی، انتقال و تحکیم می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان افزود: مسابقه در سه سطح در نظر گرفته شده و سواد آموزان می‌توانند با انتخاب خود در یکی از سطوح شرکت کنند.

وی ادامه داد: مسابقات در سطح یک حفظ ۱۰ سوره جزء سی ام، سطح دو حفظ ۲۰ سوره از جزء سی ام و در سطح سه نیز حفظ کامل جزء سی ام قرآن در نظر گرفته شده است. 

خسروی به زمان برگزاری مسابقه نیز اشاره کرد و ضمن تاکید بر اطلاع رسانی و توجیه سواد آموزان، گفت: این مسابقه از ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از نفرات برتر مسابقات در سطوح سه گانه تجلیل خواهد شد، از تعیین گروه ارزیابی به منظور ارزیابی افراد شرکت کننده در مسابقه خبر داد و گفت: در پایان مسابقه و در هر شهرستان و منطقه در مجموع از شش نفر برگزیده شامل: سه نفر سواد آموز برتر در سطح «۱»، دو نفر سواد آموز برتر در سطح «۲» و یک نفر سواد آموز برتر در سطح «۳» با اهدای مبالغ نقدی تقدیر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اعتکاف علمی در هرمزگان
  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • نباید از وجه رسانه‌ای شعر غفلت کنیم
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • خبر‌های رسانه، پنج شنبه ۹ فرودین
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم