Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:46:52 GMT

قدردانی از تلاش نیروی انتظامی برای نجات باران

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۴۸۸۷

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ پیمان رشیدی مشاور استاندار مرکزی در امور جوانان و حقوق شهروندی و عضو شورای اسلامی شهر اراک از تلاش پلیس در عملیات نجات دختر بچه شازندی از دست آدم ربایان قدردانی کرد.

رشیدی خطاب به سردار عزیزی فرمانده محترم انتظامی استان مرکزی گفت: مراتب تشکر و سپاس و قدردانی خود را از زحمات شبانه روزی شما و پرسنل خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی استان مرکزی که با نهایت دقت و وسواس در بازگرداندن باران شیخی به خانواده و ایجاد حس امنیت در شهروندان ایران اسلامی بویژه مردم فهیم استان مرکزی نهایت تلاش و مساعی خود را به کار بستید اعلام می‌دارم

وی اضافه کرد: در این آغازین روز ماه مبارک رمضان توفیق شما و سایر پرسنل بزرگوار انتظامی استان مرکزی را از خداوند یکتا خواهانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / ج

قدردانی مشاورحقوق شهروندی استاندار مرکزی از تلاش نیروی انتظامی در نجات باران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از همه دستگاه‌ها برای حضور فعال در طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: طرح عفاف و حجاب که در قالب طرح نور از ۲۵ فروردین ماه سال جاری در سطح کشور و همزمان در سطح استان مازندران کلید خورد با توجه به گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزار هوشمند نشان دهنده آن است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح استان نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روز‌ها و هفته‌های آتی روند بهتر و مناسب تری خواهد یافت.

او افزود: اقبال مردمی نیز نسبت به اجرای این طرح بسیار خوب اریابی شده که با اجرای پویش بزرگ "زنجیره مردمی" در سواحل دریای مازندران در حمایت از عملیات "وعده صادق" و "طرح نور" از سوی مردم ولایتمدار استان در روز پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری، نمایان شد.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: روز به روز بر این حمایت‌ها افزوده می‌شود که جا دارد، ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار و مومن استان از تلاش‌ها و زحمات همکاران خود در جای جای استان که شبانه روز در اجرای این ماموریت فعالیت دارند، قدردانی کنم.

سردار مفخمی با اشاره به وظایف و ماموریت‌های ۳۲ دستگاه اجرایی در طرح عفاف و حجاب، افزود: این دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و در حوزه میدانی به وظایف خود عمل کنند.

او از همکاری و تعامل خوب سپاه کربلای استان، نیروی مقاومت بسیج و همیاران پلیس در این طرح قدردانی کرد و گفت: ستاد احیاء امر به معروف، گروه‌های مطالبه گر و دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه که جامعه هدفی دارند و تعداد زیادی از زنان و دختران در آن جامعه حضور دارند، باید در کنار پلیس به مجموعه انتظامی برای اجرای هر چه بهینه این طرح کمک کنند.

فرمانده انتظامی مازندران بر ضرورت حضور همه دستگاه‌ها در میدان و پوشش تمام نقاط و اجرای موفق این طرح تاکید کرد و افزود: اگر مجموعه ۳۲ دستگاهی که در طرح عفاف و حجاب برای آنان وظایفی تعیین شده در کنار پلیس به وظایف خود عمل کنند، طرح بسیار موفقی خواهد بود که اقبال مردمی را به همراه خوهد داشت.

دیگر خبرها

  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • دعوت از همه دستگاه‌ها برای حضور فعال در طرح نور
  • قدردانی بانوان از عوامل انتظامی بافق
  • قدردانی از عوامل انتظامی بافق
  • درایت حسینی آلومینیوم را نجات داد/ به‌دنبال برد فنی مقال ذوب‌آهن هستیم
  • ظرفیت‌های مردمی در اجرای طرح «نور» استفاده شود