Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور برای مستحکم کردن پایگاه خود پیش از آغاز رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ دموکرات‌ها را برای استیضاح کردنش تحریک می‌کند.

وی در یک رویداد که در داخل کنگره برگزار شده بود، گفت: دونالد ترامپ ما را برای استیضاح شدنش تحریک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاری است که او انجام می‌دهد. او هر روز طعنه می‌زند، طعنه می‌زند و باز هم طعنه می‌زند. زیرا او می‌داند که این کار چقدر باعث ایجاد تفرقه در کشور می‌شود. اما او واقعا به این مسئله اهمیتی نمی‌دهد. او فقط می‌خواهد پایگاه خود را مستحکم کند.

پلوسی در ادامه افزود: در بند‌های استیضاح ریچارد نیکسون، رئیس جمهور سی و هفتم آمریکا که استیضاح شده بود، در ماده سوم آن آمده است که او به حکم‌های احضار از سوی کنگره بی توجهی می‌کرد. این هم می‌تواند یکی دیگر از جرایمی باشد که منجر به استیضاح می‌شود. او (ترامپ) هر روز با اعلام اینکه این شخص نباید شهادت بدهد، آن شخص نباید شهادت بدهد، در اجرای عدالت کارشکنی می‌کند. اما او سعی دارد ما را تحریک کند که او را استیضاح کنیم و من می‌خواهم به همکارانم بگویم که هرچه که هست، آماده باشید.

به دنبال انتشار گزارش رابرت مولر که در آن تعدادی از کارشکنی‌های دونالد ترامپ در اجرای عدالت را فهرست بندی کرده بود، تعدادی از دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا در تلاش هستند دیگر نمایندگان دموکرات را متقاعد کنند که روند استیضاح دونالد ترامپ را آغاز کنند.

افشای اقدامات غیرقانونی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۹۷۲ و نصب دستگاه‌های استراق سمع در محل کنوانسیون حزب دموکرات در ساختمان واترگیت به رسوایی واترگیت معروف شد و به دنبال افشای این رسوایی، ریچارد نیکسون، رئیس جمهور اسبق آمریکا پیش از استیضاح، از سمت خود کناره گیری کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟