Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم شیر گچساران با بیان اینکه سد و نیروگاه چم‌شیر ۷۸ درصد پیشرفت کاری دارد، گفت:امسال ۵۰ میلیون یورو اعتبار برای تکمیل سد و نیروگاه چم شیر در شهرستان گچساران تصویب شد که به زودی جذب خواهد شد. تخصیص ۵۰ میلیون یورو برای تکمیل سد و نیروگاه چم‌شیر

محمد رضا فاضل افزود: تاکنون ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت سد چم شیر گچساران هزینه شده که با تامین اعتبار مورد نظر این سد به زودی به مرحله آبگیری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم شیر گچساران با بیان اینکه با جذب اعتبارات عملیات مجدد سد بزرگ چم شیر به زودی آغاز می‌شود، اذعان کرد: برای تکمیل این طرح ملی به پنج هزار میلیارد ریال از محل بودجه ملی نیاز است.

وی حجم کل مخزن این سد را ۳/۲ میلیارد متر مکعب با مساحت ۵۱ کیلومتر مربع، طول دریاچه ۴۸ کیلومتر و تراز نرمال از سطح دریا را ۵۹۸ متر عنوان کرد.

فاضل با بیان اینکه این سد در زمان بهره برداری در هر ثانیه ۵۰۰ لیتر در ثانیه آب تخلیه می‌کند ادامه داد: تراز سد چم شیر از سطح دریا برای آبگیری تا سال آینده به ۵۶۰ متر خواهد رسید.

وی گفت: سد چم شیر دارای یک میلیون و ۱۰۰ متر مکعب حجم بدنه، ۶۰۴ متر طول تاج، ۱۵۰ متر ارتفاع، ۷۵ متر عرض بدنه و سه دهنه سرریز اوجی دریچه دار است.

فاضل  اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر در سد چم‌شیر گچساران مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/غ

 تخصیص اعتبار به سد چم شیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سارا فلاحی در سفر به شهرستان هلیلان از طرح پمپاژ د اجیوند این شهرستان بازدید کرد.
وی همچنین از بیمارستان این شهرستان دیدن کرد و با ارزیابی امکانات و وضعیت بهداشتی موجود آن، خواستار احداث بیمارستانی مجهز در شهرستان هلیلان شد.
فلاحی ادامه داد: پیگیری‌های لازم برای اختصاص اعتبار بیمارستان با بنیاد علوی و معاون اجرایی رییس جمهور انجام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری