Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطهری پور رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، پیرامون اعزام دانشجویان به عمره گفت: این مسئله را به صورت قطعی نمی‌توان اعلام کرد، اما در این باره ما تابع سیاست‌های کلی نظام هستیم و هرگاه سازمان حج و زیارت اعزام به عمره را راه بیاندازد ما نیز درباره آن اقدام خواهیم کرد.

مطهری پور رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون اعزام دانشجویان به عمره گفت: این مسئله را به صورت قطعی نمی‌توان اعلام کرد، اما در این باره ما تابع سیاست‌های کلی نظام هستیم و هرگاه سازمان حج و زیارت اعزام به عمره را راه بیاندازد ما نیز درباره آن اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
درباره سوریه نیز وضعیت به همین صورت است و هرگاه اعزام برای عموم مردم انجام شود ما هم برای ایجاد کاروان‌های دانشجویی و اعزام آن‌ها به سوریه اقدام خواهیم کرد.
وی درادامه پیرامون برنامه‌هایی که برای گسترش عتبات دانشگاهیان در نظر گرفته‌اند گقت: به فکر گسترش عتبات در ابعاد مختلف آن هستیم، اما الان برای آن زود است و تصمیم قطعی و مناسبی هنوز گرفته نشده است و در آینده برای آن برنامه ریزی خواهد شد. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مطهری پور عتبات دانشجویی سوریه دانشجویی عمره دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، تا پایان سومین روز عملیات حج عمره مفرده، تعداد یک هزار و ۵۰۰ زائربا پرواز‌های "هما" از فرودگاه‌های‌حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

پرواز‌های اعزام زائران حج عمره از ۳ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا روز ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • اعزام ۱۵۰۰ عمره‌گزار به حج در ۳ روز
  • گسترش اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از غزه؛ درگیری پلیس با دانشجویان
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره