Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@14:55:47 GMT

منصوریان: جای خالی استقلال و پرسپولیس را پر می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۵۳۰۵

منصوریان: جای خالی استقلال و پرسپولیس را پر می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: باید اعتراف کنم که در نیمه دوم الزورا بازی را از دست ما خارج کرد. ۲ بریک هم عقب افتادیم اما خوش شانس بودیم که بازی را به تساوی کشاندیم

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان بعد از تساوی ۲ بر ۲ مقابل الزورا عراق و صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: بازی بسیار خوب و با کیفیتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند. باید اعتراف کنم که در نیمه دوم الزورا بازی را از دست ما خارج کرد. ۲ بریک هم عقب افتادیم اما خوش شانس بودیم که بازی را به تساوی کشاندیم و به مرحله بعد صعود کردیم.

بیشتر بخوانید:

بازگشت طلایی و جشن صعود ذوب آهن در آسیا/ بازی جنجالی 100 دقیقه ای در کربلا! +فیلم

وی افزود: اعتقاد دارم تیم‌های غرب آسیا معمولاً فیزیکی است و فوتبال عراق هم بیشتر فیزیکی است. الزورا هم محکم بازی کرد.

سرمربی تیم ذوب آهن در مورد کیفیت فنی تیمش گفت: تیم خوبی داریم و راه سختی در پیش داریم. در این مسیر باید خیلی بهتر باشیم برای اینکه به مراحل بالاتر صعود کنیم و حرفه ای تر رفتار کنیم. هنوز هیچ چیز تمام شده نیست. بازیکنان ما در نیمه دوم کمی سهل انگاری کردند اما خودشان آن را جبران کردند.

منصوریان تصریح کرد: بازی با النصر که در کربلا داریم برای سرگروهی است. می‌خواهیم سرگروه شویم و برای ما مهم است که النصر را ببریم و به عنوان صدرنشین صعود کنیم.

وی در مورد اینکه استقلال و پرسپولیس حذف شده گفت: تلاش می‌کنیم جای خالی استقلال و پرسپولیس را پر کنیم کار سختی پیش رو داریم و با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم.

سرمربی ذوب آهن در پایان نشست گفت: به فوتبال عراق تبریک می گویم که هواداران و مردم با تمام وجود تیم شان را تشویق می‌کنند به دور از اتفاقات پایان بازی که شاید برخی مواقع طبیعی است فکر می‌کنم عراق می‌تواند یکی از مدعیان فوتبال باشگاهی در آسیا باشند. زیرا کیفیت بازیکنان و شوق و اشتیاق تماشاگرانش خوب است و فقط ایران و عراق است که چنین تماشاگرانی دارند و باید نهایت استفاده را از پتانسیل تماشاگرانش استفاده کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی بازار سکه و ارز استقلال الزوراء عراق پرسپولیس ذوب آهن اصفهان سرمربی علیرضا منصوریان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، مهدی کریمی (2 بار) و علی اصغر حسن‌زاده در این بازی برای ایران گل زدند.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899104

دیگر خبرها

  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند