Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دولت آبادی به صورت رسمی مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، طی حکمی از سوی حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، «علیرضا دولت آبادی» به صورت رسمی به عنوان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم ابلاغی آمده است: جناب آقای علیرضا دولت آبادی، نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در راستای تحقق ماده ۱۰ اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با هماهنگی مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.


امید است تحت عنایات ویژه حضرت حق تعالی و تمسک به قرآن و عترت، در راستای اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (مدضله العالی) و شعار سال، ضمن تشکیل شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و بهره گیری از ظرفیت کلیه نهادها و دستگاه های استانی مرتبط  و نیروهای کارآمد و جذب منابع در چارچوب ضوابط و مقررات مصوب در جهت برنامه ریزی، نظارت، هماهنگی، انسجام، تقویت و رونق بخشیدن امور کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، موفق و پیروز باشید.


علیرضا دولت‌ آبادی، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی، به مدت هفت سال سابقه فعالیت در ستاد استانی کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد استان، کارشناس آموزش و پژوهش، کارشناس قرآن و عترت، کارشناس خانه‌ های فرهنگ دیجیتال استان و ناظر استانی فعالیت کانون‌ های فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد‌.


همچنین مدیر کانون فرهنگی و هنری عاشقان ظهور مسجد قبا دولت‌ آباد یاسوج، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس کارگروه فرهنگی و اجتماعی جوانان استان، عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان بویراحمد، فعال قرآنی و فرهنگی و همچنین مدیر کانون برگزیده از سال ۸۵ تا ۹۰ در کارنامه ایشان قرار دارد‌.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس ماه مبارک رمضان روز معلم مجلس شورای اسلامی برنامه های ماه رمضان مسجد روزنامه اعزام مبلغ مدیر ستاد ستاد عالی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان