Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@14:30:21 GMT

عنوان Devil May Cry به نینتندو سوییچ می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۶۴۱۸

عنوان Devil May Cry به نینتندو سوییچ می‌آید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Capcom از شرکت‌های بسیار قدیمی در حوزه توسعه و ساخت بازی‌های رایانه‌ای است که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۹ و در ژاپن، آغاز کرد. این شرکت عناوین بسیار پرطرفداری مثل رزیدنت اویل و استریت فایترز را به بازار عرضه کرد که از فروش این عناوین سود بسیار بالایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما عنوان پرطرفدار دیگری نیز از شرکت کپ کام با نام Devil May Cry در سال ۲۰۰۱ عرضه شد که در زمان انتشارش توانست نظر بسیاری از گیمر‌ها را به خود جلب کند. این عنوان در سبک اکشن و ترسناک ساخته شده است و تاکنون چندین نسخه از آن در بازار عرضه شده است.

این عنوان در ابتدا قرار بود ادامه‌ی عنوان رزیدنت اویل باشد که شرکت کپ کام در حین ساخت آن، تصمیم گرفت Devil May Cry را عنوانی مستقل معرفی کند. داستان این عنوان درباره اسپارداست که با فرشته‌ای ازدواج کرده است و صاحب دو فرزند شده است که برای آن‌ها در جریان بازی اتفاقاتی می‌افتد و گیمر باید با این حوادث مقابله کند.

اما به تازگی شرکت Capcom اعلام کرده است، اولین نسخه از مجموعه Devil May Cry در تابستان آینده به کنسول نینتندو سوییچ خواهد آمد. اما شرکت مذکور اعلام نکرده است که قصد دارد این عنوان را با گرافیک HD برای کنسول سوییچ عرضه کند یا با همان کیفیتی که بازی Devil May Cry در کنسول PS2 داشت. پس از اعلام این خبر توسط شرکت Capcom؛ شایعات زیادی درباره بازی Devil منتشر شد. یکی از این شایعات خبر از وجود بازی Devil May Cry در بسته الحاقی Super Smash Bros می‌دهد؛ که اگر این خبر صحت داشته باشد، عنوان مذکور به صورت جداگانه برای کنسول سوییچ عرضه نخواهد شد.

از آنجایی که این عنوان هیچ وقت برای کنسول نینتندو سوییچ ساخته نشده است، باید به طور کلی ساختار آن تغییر کند و با این کار قطعا ایرادات ریز و درشتی در بازی به وجود خواهد آمد که به مرور زمان و با انتشار بازی معلوم خواهند شد. اما با این وجود، شرکت Capcom در حال آماده سازی بازی Devil May Cry برای سوییچ است و قصد دارد آن را سریع‌تر منتشر کند.

بیشتر بخوانید: مسدود شدن حساب ۷۷۰ هزار کاربر متقلب در عنوان Apex Legends 

انتهای پیام/

عنوان Devil May Cry در نینتندو سوییچ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی نیروهای شرکت برق برای پایداری شبکه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت نام بیش از ۱۲۰۰ نفر برای شرکت در اعتکاف رمضانیه
  • یک شرکت متخلف در لرستان محکوم به بازگرداندن ۵۷۲ هزار یورو شد
  • قطع گاز در رشت
  • شنبه گاز برخی از مناطق شهر رشت قطع می‌شود
  • تلاش شبانه روزی نیروهای شرکت برق برای پایداری شبکه
  • مسابقات فوتسال جام رمضان استان اردبیل با شرکت بیش از ۵۰۰ تیم در حال برگزاری است
  • خبرگزاری روسی: شرکت های خارجی پس از ترک روسیه ۱۰۷ میلیارد دلار ضرر کردند
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه