Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@14:24:37 GMT

متوقف شدن ويلاسازي درمنطقه حفاظت شده خائيز

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۷۳۵۴

متوقف شدن ويلاسازي درمنطقه حفاظت شده خائيز

خبرگزاري آريا- دستور توقف عمليات اجرايي طرح گردشگري «تنگ تکاب» در منطقه حفاظت شده خائيز صادر شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، رئيس کميته حقوقي شوراي هماهنگي تشکل هاي محيط زيستي و منابع طبيعي خوزستان گفت:مجري طرح گردشگري در منطقه حفاظت شده خائيز جاده سازي و فنس کشي انجام داده و ماشين آلات را در منطقه مستقر کرده است، اين در حاليست که مناطق حفاظت شده فاقد زون (کاربري)گردشگري هستند و ساخت و ساز در آنها غيرقانوني است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد داس‌مه افزود: ضابطان قضايي اکنون در محل هستند تا منطقه را پاکسازي و دستور دادستان را اجرايي کنند.
داس‌مه اضافه کرد: نامه دادستان بهبهان، در پي نامه دادستان کل کشور به دادستان خوزستان براي رسيدگي به پرونده ويلاسازي در منطقه حفاظت شده خائيز است.
وي با اشاره به همکاري برخي مقامات سازمان محيط زيست براي ويلاسازي در منطقه حفاظت شده خائيز، تاکيد کرد: شوراي هماهنگي تشکل هاي محيط زيستي شکايت خود را از اين مسئولان تا حصول نتيجه ادامه خواهد داد.
اين سومين راي محيط زيستي دادستان بهبهان در روزهاي اخير بوده است.
روح الله زندي دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بهبهان اول ارديبهشت ماه دستور قلع و قمع ساخت و سازهاي غيرمجاز در حريم و بستر رودخانه مارون را صادر کرده است.
همچنين در هفته گذشته حدود 13 دکه که به صورت غيرمجاز در منطقه حفاظت شده خائيز و در مسير سيلاب هاي فصلي ساخته شده بود، به دستور دادستان اين شهرستان تخريب شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: متوقف شدن ويلاسازي خائيز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت:دربازدید‌های صورت گرفته کارشناسان نظارت دامپزشکی از مراکز گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌ها در شهرستان طرقبه شاندیز، سومین واحد رستوران متخلف نیز به دلیل تخلفات بهداشتی دامپزشکی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پلمب شد.

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • (ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • طرح پتروشیمی «میانکاله» دیگر وجود ندارد