Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@04:43:46 GMT

امدادرسانی بی دریغ یگان حفاظت میراث فرهنگی به مردم سیل زده

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۷۵۱۲

امدادرسانی بی دریغ یگان حفاظت میراث فرهنگی به مردم سیل زده

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار امیر رحمت اللهی با اشاره به وقوع سیل اخیر در کشور اظهار داشت: با پیش بینی‌های مقابله‌ای در راستای حفظ آثار و ابنیه های تاریخی و میراث فرهنگی، کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی و گردشگری کشور نیز در کنار مردم سیل زده برای امدادرسانی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی با اشاره به اینکه کارکنان این یگان کمک‌های نقدی جمع آوری و اقلام مصرفی شامل پتو، البسه، غذای آماده، آب آشامیدنی و … برای سیل زدگان تهیه و ارسال کرده اند، ادامه داد: کمک‌های نقدی به حساب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واریز و اقلام مصرفی در مناطق سیل زده توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه کارکنان این یگان تصریح کرد: مسئولان سازمان‌های دولتی، نظامی، سازمان‌های مردم نهاد و کلیه هموطنان تا حل تمام مشکلات سیل زدگان در کنار آنان خواهند بود.

کد خبر 4611493

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران یگان حفاظت میراث فرهنگی مناطق سیل زده کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته، تعداد ۳۱ حکم سبز و جایگزین حبس توسط مراجع قضایی استان صادر شده است.

 سعید شهند صدور این احکام را نشان از اهتمام و توجه ویژه قضات استان به امر حفاظت و صیانت از محیط زیست و انفال الهی دانست و افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست در راستای عمل به وظایف سازمانی خود و صیانت از ودیعه های الهی، با حضور شبانه روزی در مناطق و عرصه های طبیعی با هرگونه تخلف زیست محیطی برخورد کرده و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی آموزشی در این زمینه بیان کرد: کارشناسان آموزش  و محیطبانان حفاظت محیط زیست در سراسر استان نیز با برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در طول سال تلاش می کنند تا با افزایش آگاهی ها و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست، میزان تخلفات و جرایم این حوزه به حداقل برسد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی، شهند تهیه علوفه برای حیات وحش، تهیه بسته های آموزشی زیست محیطی و آبیاری درختان پارک ملی دریاچه ارومیه را از جمله احکام سبز صادر شده برشمرد و افزود : سازمان حفاظت محیط زیست از همفکری و هم افزایی قضات و مسوولان و مدیران دستگاه قضایی در این عرصه بهره مند بوده است و حمایت دستگاه قضایی از مامورین یگان حفاظت محیط زیست به عنوان ضابطین قضایی، زمینه برخورد قاطع آنان را در برخورد با متخلفین این حوزه فراهم می سازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخریب ۵۸ ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • رهاسازی یک بهله پیغو در محیط زیست
  • اعزام ۶۳ اکیپ گشت نوروزی برای حفاظت از اراضی کشاورزی قزوین
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری در ایرندگان
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری استان سیستان و بلوچستان
  • ضرورت جرم انگاری متناسب در حوزه حفاری‌های غیر مجاز
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری سیستان و بلوچستان
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل شکار دستگیر شد