Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@09:24:11 GMT

معلم نماد فرهنگ یک کشور است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۸۴۱۰

معلم نماد فرهنگ یک کشور است

به گزارش خبرنگار بسیج از قصرقند، نهضت روشنگری ویژه معلمان و فرهنگیان به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و ارج نهادن به تلاش‌های بی شائبه این قشر از جامعه در سالن آفرینش شهرستان قصرقند برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرحیم بامری، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند با تبریک هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سچاه و بسیج گفت: مقام و جایگاه معلم در والاترین جای آسمان قرار دارد، معلم نماد فرهنگ یک کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:معلمان ما باید علاوه بر تدریس علم به دانش آموزان، به آن‌ها احترام به والدین و یادگیری قرآن را یاد دهند تا هر دانش آموز اسوه‌ای از یک فرد کامل باشد و فرهنگ کشور و استان و شهرستان ما نمونه‌ی کامل برای همگان بشمار رود.

حجت الاسلام بامری در پایان خاطر نشان کرد: شهید مطهری نماد فرهنگ و علم است و ما باید راه ایشان را ادامه دهیم و این شخصیت را در زندگی الگو قرار داد، کشور ما و معلمین ما باید به شهید مطهری افتخار کنند ایشان یک فرد انقلابی و کامل بود.

گفتنی است در پایان برنامه از معلمین نمونه شهرستان قصرقند با حضور مسئولین شهرستان تجلیل و تقدیر و شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ میلیارد ریال برای ترمیم سیل بند حفاظتی شهر قصرقند اختصاص یافت

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ترمیم و ساخت سیل بند حفاظتی شهر قصرقند اختصاص و به امور آب منطقه‌ای پرداخت شده که عملیات اجرایی آن می‌بایست در کمترین زمان ممکن اجرایی شود.

محمد کرمی در بازدید از شهر قصرقند اظهارکرد: برای ایجاد راه دسترسی به منطقه کاجو و پل‌های ورودی شهر قصرقند هم به زودی کارشناسان مربوطه حضور و اعلام نظر می‌کنند.

وی ادامه داد: پل‌های قصرقند هم به جهت قدمت بالا و فرسوده شدن، دیگر توان ایستادگی ندارند که رسیدگی به آنها نیز ضروری است.

استاندار و هیئت همراه به اتفاق فرماندار و بخشدار و شهردار ساربوک موقع ورود از پروژه پل مورتینس و پل حمیری بازدید که در این بازدید بیان کرد: پروژه پل مورتینس به‌زودی تعیین تکلیف و شروع خواهد شد. پل حمیری هم بعداز تسویه بدهی‌های قبلی پیمانکار عملیاتی می‌شود.

فرماندار قصرقند در حضور استاندار ضمن تشکر از حضور و همراهی مردم موقع بحران اخیر اظهارکرد: اگر حضور و مساعدت مردم در کنترل بحران نبود، الان نیمی از شهرستان را آب فرا می‌گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • سیلاب و باران ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به کشاورزی قصرقند خسارت زد
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است
  • قلبِ نبردِ نرم
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قلبِ نبردِ نرم
  • در عرصه فرهنگی همچون عرصه نظامی باید حضور داشت
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت
  • ۱۰۰ میلیارد ریال برای ترمیم سیل بند حفاظتی شهر قصرقند اختصاص یافت