Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@22:11:53 GMT

پاداش خداوند به روزه‌داران چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۸۶۰۲

پاداش خداوند به روزه‌داران چیست؟

به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسین انصاریان امروز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه مصادف با نخستین روز ماه رمضان در مسجد حضرت امیر (ع) به سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه زمانی که امید به خدا در وجود انسان تجلی پیدا کند، جمیع صفات کمال در وجود انسان تجلی می‌یابد، تصریح کرد: انسان با این امید نسبت به آینده و کمالش تردید پیدا نمی‌کند، زیرا این امید رشته ارتباط با فردی است که هزار وصفش در دعای جوشن کبیر مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انصاریان با بیان اینکه افراد روزه‌دار شاد می‌شوند که فرمان خدا را انجام داده‌اند و پیامبر (ص) را سرمشق خود قرار داده‌اند، تصریح کرد: این شادی طبیعی پاداش خدا و روح پاک عباد خداوند است و غیر از آن است که فردی عمل خوبی انجام دهد و از آن مغرور شود.

منبع:خبرگزاری دانشجو کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۲۹ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین فرودین

در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت. ممکن است آن منطقه خوش آب و هوا باشد. شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد و برای ادامه این صمیمیت تلاش می‌کند.

فال شمع ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

 بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه‌ای عالی همراه است. تردید به خود راه ندهید.

فال شمع ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

بهره یا سودی که از نظر مالی منتظرش بوده و یا هستید به شما خواهد رسید. در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید، بی احتیاط عمل نکنید. خداوند از شما حمایت خواهد کرد.

فال شمع ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید، بی احتیاط عمل نکنید. خداوند از شما حمایت خواهد کرد. شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت.

فال شمع ۲۹ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد. نگرانی نداشته باشید.

فال شمع ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت. از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه‌ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد.

فال شمع ۲۹ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین مهر

از حادثه یا خطری جزیی به طور کامل و به موقع نجات پیدا می‌کنید. یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود.

فال شمع ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید.

فال ابجد ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

از صحبت‌ها و حرف‌های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می‌شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد.

فال شمع ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

از صحبت‌ها و حرف‌های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می‌شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد.

فال شمع ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی، به آرامش بسیار دست خواهید یافت.

فال شمع ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود. داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه‌ای در باره شخص شما می‌شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد.

tags # فال شمع ، فال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد
  • دعا می‌کنیم سپاه مسلمین بر کفار ظفر یابد
  • آیت الله علوی بروجردی: امیدواریم روزی بیاید که شرّ اسرائیل برای همیشه به دشمنان برگردد
  • آیت‌الله علوی بروجردی با اشاره به پاسخ ایران به اسراییل: دعا می کنیم تا سپاه مسلمین بر کفار، ظفر یابد/ نمی‌توان از کشتار کودکان و مسلمانان در غزه گذشت
  • پیش بینی افزایش ۴۰ درصدی امسال زکات فطره
  • چرا انسان‌ها بال ندارند؛ اگر انسان بال داشت چه می‌شد؟
  • حملاتی که امید را برای مظلومان زنده کرد 
  • اقدامات اورژانسی در مواجهه با فرد دچار قطع عضو