Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:54:52 GMT

برگزاری جشنواره استانی عکس نماز و نیایش در استان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۸۷۱۱

برگزاری جشنواره استانی عکس نماز و نیایش در استان

علیرضا دولت آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: طی هفته آینده فراخوان جشنواره نماز و نیایش اجرایی و عید فطر آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است.

دولت آبادی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: شهرستان بهمئی میزبان جشنواره عکس نماز و نیایش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سایر برنامه‌های هدفگذاری شده، برپایی نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و جز خوانی قرآن در کانون‌ها را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان دانست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: توزیع قرآن و نهج البلاغه، برگزاری محفل انس با قرآن در سطح کانون‌ها اجرایی و همایش روزه اولی‌ها نیز در نیمه دوم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

دولت آبادی تصریح کرد: ۴۶ خانه نور در سطح استان فعالیت‌های قرآنی را به شکل ویژه در ماه مبارک رمضان اجرایی خواهند کرد.

کد خبر 4611331

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون فرهنگی مسجد کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش آموزه‌های قرآن با «هم سفره» در رادیو نمایش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، برنامه «هم سفره» از رادیو نمایش در ایام ماه مبارک رمضان رفتارهای فردی و اجتماعی را با توجه به آموزه‌های قرآنی و احادیث به مخاطبان آموزش می‌دهد.

مهدی طهماسبی، مجری بازیگر رادیو نمایش درباره این برنامه گفت: شبکه رادیویی نمایش در ایام ماه مبارک رمضان با تدارک ویژه‌برنامه‌های متنوع در خدمت مخاطبان است‌. یکی از این برنامه‌ها که ویژه افطار تدارک دیده‌شده، با عنوان«هم سفره» روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و با دعوت از چهره‌هایی از حوزه‌های اجتماعی و مذهبی و نمایش‌های کوتاه به کندوکاو مسایل و دغدغه‌های روز جامعه در فضای ماه رمضان می پردازد. این برنامه هر روز ساعت ۱۷ پذیرای مخاطبان رادیو نمایش است.

وی درباره مهم‌ترین ویژگی اجرای برنامه هم سفره داد: «هم سفره» ساختار معمول برنامه‌های رادیویی را ندارد و از ساختار نمایشی بهره می‌برد. من به عنوان مجری بازیگر باید کاراکتری را ارایه کنم که ویژگی‌هایی غیر از من نوعی (مهدی طهماسبی) دارد. من در این فضا و در این نوع اجرا که ساختاری نمایشی دارد، در فضای دیگری غوطه‌ور هستم و با کاراکتری مواجه هستم که غیر از من نوعی، شخصیت و فرهنگ من است‌ از ویژگی‌های تیپیکال و فیزیکال گرفته تا از لحاظ روحی و روانی با من تفاوت دارد.

طهماسبی در پاسخ به این پرسش که در اجرای این برنامه رمضانی، تمرکز شما بر چیست؟ بیان کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان است؛ هدف اصلی پرداخت به فضیلت‌های اخلاقی است و گونه دیگری از اجرا را می‌طلبد. ما از خود عبور کردن و از خود به خدا رسیدن را خواهیم گفت. تمرکز بر فضیلت های اخلاقی و توصیه هایی که در این ماه برای خودسازی است، گفته می شود. مردم را دعوت می کنیم در کنار ما همچون نام برنامه که هم سفره است، بنشینند و با ما همدل و همراه شوند. در خانه ما به سوی همه باز است و همه به این مهمانی دعوت هستند و ما میزبان دوستان، همسایه‌ها و همه علاقه‌مندان در ماه مبارک رمضان هستیم و هر آنچه که در ماه مبارک رمضان توصیه‌شده را در این محیط و به واسطه شخصیت های نمایشی به مخاطبان ارایه می‌کنیم.

کد خبر 6063525 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان
  • «یاد خدا»، لیالی قدر از قاب شبکه قرآن
  • جشنواره خاص در پارک لاله! همه دعوتید + تصاویر
  • میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر
  • آموزش آموزه‌های قرآن با هم سفره در رادیو نمایش
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»
  • آموزش آموزه‌های قرآن با «هم سفره» در رادیو نمایش
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم توسط نجاتگران هلال احمر دهگلان + فیلم
  • برگزاری جشنواره خدمت کریمانه در بخش شمیل
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان