Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:32:30 GMT

حاتمی: به تارتار پیامک دادم و دلجویی کردم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۹۴۵۱

حاتمی: به تارتار پیامک دادم و دلجویی کردم

مهاجم کنار گذاشته شده پارس جنوبی جم توضیحاتی را درباره اظهارنظر چند روز قبل خود علیه مهدی تارتار ارائه کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، فرزاد حاتمی که چند روز قبل با کنار گذاشته شدن از پارس جنوبی جم توسط مهدی تارتار صحبت های عجیبی را علیه این مربی بر زبان آورده بود، شب گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام از این مربی حلالیت طلبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو شایعاتی درباره بازگشت حاتمی به پارس جنوبی بعد از این پست اینستاگرامی مطرح شد اما حالا او در این خصوص توضیح داده است.


حاتمی به ایلنا گفته است: «روز اول ماه مبارک رمضان بود و یک لحظه احساس کردم یک فردی را بدون آنکه چیزی درمورد وی به من ثابت شود، قضاوت کردم به همین دلیل آن پست را گذاشتم و حلالیت طلبیدم. البته بعد یک پیامک هم به تارتار دادم و در آن از وی دلجویی کردم.»


وی افزود: «من نه دیگر به پارس جنوبی برمی‌گردم و نه قرار است اتفاقی در این خصوص بیفتد اما همانطور که گفتم بی‌دلیل فردی را قضاوت کردم. امیدوارم آقای تارتار هم مرا حلال کند.»

فرزاد حاتمی مهدی تارتار پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرزاد حاتمی مهدی تارتار پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان از باز کردن پیامک‌ با محتوای کالابرگ و یارانه معیشتی، خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید مهدی عمران‌فر اظهار کرد: اخیراً در مواردی مشاهده شده که مجرمان سایبری با طراحی یک متن به شکل خبر و اطلاع‌رسانی، نحوه دریافت کالابرگ و معیشتی را به صورت پیامک برای شهروندان ارسال و کاربران را برای وارد شدن به این لینک برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر هدایت می‌کنند غافل از اینکه لینک مذکور آلوده به بدافزار بوده و برای کاربران مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: شهروندان پیامک‌های جعلی با عناوین مشابه میزان یارانه معیشتی، ثبت نام و دریافت کالابرگ الکترونیک را نادیده بگیرید و هرگز به لینک‌های آن‌ها کلیک نکنند و در صورت دریافت پیامک حاوی لینک کالابرگ الکترونیکی و یا بسته معیشتی از طرف دوستان و افراد مورد اعتماد شما نشان‌دهنده هک شدن و آلوده بودن تلفن همراه آن‌ها به بدافزار بوده و دلیلی بر اصالت و تأیید پیامک و لینک نیست.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکثر مال‌باختگان پیامک و لینک جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ الکترونیکی را از دوستان و افراد سرشناسی دریافت کرده‌ اند که مورد اطمینان و دارای اعتبار اجتماعی بالایی بوده‌اند، لذا از باز کردن پیامک‌های دارای لینک و یا وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی در صفحاتی و سایت‌هایی که بر روی تلفن همراه شما باز می‌شود جداً خودداری نمائید.

کد خبر 745867

دیگر خبرها

  • لیلا حاتمی: علی حاتمی را تازگی‌ها کشف کرده و عاشقش شده‌ام
  • روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی
  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • محفل قرآنی سدره
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)