Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@14:41:51 GMT

گوشی های قاچاق در اردبیل کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۰۰۷۰

گوشی های قاچاق در اردبیل کشف شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ جواد تقوی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز اردبیل در یک عملیات منسجم محموله گوشی‌های قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال را توقیف کردند.
وی اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اردبیل حین گشت زنی در محور اردبیل - سراب 2 سواری 'برلیانس' و 'پژو207 'حامل گوشی تلفن همراه را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها 187 گوشی تلفن همراه قاچاق که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود را کشف کردند.
تقوی گفت: در این رابطه 2 نفر دستگیر شده و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند تا برابر قانون به تخلفات آنها رسیدگی شود.
رییس پلیس آگاهی استان اردبیل از برخورد قاطع و بدون اغماض ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با افراد سودجو و منفعت طلب خبر داد.
6130/ 1257
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پلیس آگاهی تلفن همراه قاچاق ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر از کشف بیش از ۴۱ هزار نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات تخصصی از فعالیت یک واحد صنفی در فروش انواع سیگار و تنباکو قاچاق مطلع شدند. 

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی‌های فنی، محل نگهداری سیگارهای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی و بازرسی انجام شده از این مغازه، ۴۱ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار و ۲۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به مهر و موم این مغازه گفت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق در نظرآباد کشف شد کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کردستان

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر