Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@11:43:26 GMT

برخورد با فروشندگان غیرقانونی مخازن گاز ال پی جی در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۰۲۱۵

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری قزوین، محمد شفیعی با اشاره به انفجار یک ماه پیش مرکز فروش غیرقانونی کپسول های گاز ال پی جی در ورودی ترمینال شهر قزوین،افزود: علاه بر شهرداری، نیروی انتظامی نیز با متخلفان برخورد می‌کند.
سرپرست فرمانداری قزوین با اشاره به خطرات استفاده از کپسول های گاز ال پی جی،افزود: منتظر گزارش نهایی شهرداری و سازمان صنعت،معدن و تجارت هستیم تا اقدامات مربوطه را هرچه سریع‌تر انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته شفیعی، تعداد فروشندگان غیرقانونی گاز ال پی جی کم نیست و تا دو هفته آینده شیوه برخورد با متخلفان نهایی می‌شود.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت شهرداری گاز نیروی انتظامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد گفت: متاسفانه تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل (تاناکورا) در مشهد افزایش یافته که گزارش تعداد و فعالیت آنها از سوی این اتحادیه به اتاق اصناف و اداره کل صنعت معدن و تجارت خراسات رضوی اعلام شده است.

مهدی لسان طوسی افزود: طبق ماده ۶۲ قانون نظام صنفی، فروش و عرضه کالا‌های مستعمل یا تاناکورا ممنوع است و هر جا فروش آن دیده شود از طریق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آن برخورد خواهد شد.

وی دلیل افزایش فروشندگان لباس‌های مستعمل در مشهد را کم شدن قدرت خرید مردم و افزایش تقاضا برای این نوع پوشاک عنوان کرد وگفت: این موضوع به شدت در دست بررسی است، زیرا ادامه فعالیت آنها به ضرر بخش تولید و عرضه کنندگان قانونی پوشاک در مشهد است.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد در پاسخ به این سوال که به چه علت واحد‌های عرضه کننده پوشاک دست دوم از فروشگاه‌ها و مراکز تجاری معتبر در حال فعالیت هستند نیزگفت: دلیلش آن است که صاحب واحد صنفی یا فروشگاه پیش از این پروانه کسب برای فروش پوشاک نو گرفته، اما بعد نسبت به عرضه پوشاک مستعمل در همان محل اقدام کرده است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه تهران | ۱۲ میلیارد تومان جریمه پیمانکاران شهرداری در صورت دیدن زباله گرد بر سر مخازن
  • بومی سازی مخازن ذخیره آب
  • با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی برخورد می‌شود
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • تکلیف برخورد با فروشندگان اسلحه و مهمات روشن شد/ مجازات خرید و فروش سلاح چیست؟
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان
  • برخورد با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی