Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@14:11:06 GMT

رانش زمین ۴۰۰۰ میلیون ریال به تاسیسات آبرسانی خسارت زد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۰۲۶۴

رانش زمین ۴۰۰۰ میلیون ریال به تاسیسات آبرسانی خسارت زد

هرمزی گفت: رانش زمین ۴۰۰۰ میلیون ریال به تاسیسات آبرسانی خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهزاد هرمزی» امروز (چهارشنبه 18 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس رانش زمین تاسیسات آبرسانی روستاهای صفی آباد و توسکاچال شهرستان مینودشت تخریب شد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان افزود: برای برقراری موقت آب شرب روستاهای صفی آباد و توسکاچال تاکنون 500 میلیون ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه 1200 متر خط انتقال در این 2 روستا اجرا شده است، اظهارداشت: با تلاش اکیپ مدیریت بحران استان، آب آشامیدنی اهالی روستا در کمتر از 36 ساعت وصل شد.

 

به گفته هرمزی، در زمان قطعی، آبرسانی آب شرب این روستاها از طریق ناوگان تانکر سیار انجام شد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان رقم خسارت تاسیسات آبرسانی ناشی از رانش زمین را 4000 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ارزیابی رقم این خسارت تا به این لحظه است و در صورت ادامه رانش زمین و تخریب تاسیسات آبرسانی این رقم افزایش خواهد یافت.

 

وی یادآور شد: با وصل آب شرب روستاهای صفی آباد و توسکاچال 665 خانوار با 2 هزار و 273 نفر جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مرحله کشوری مراسم اختتامیه ماه مبارک رمضان اردبیل شیراز روزنامه ها روزنامه خبرگزاری شبستان رانش زمین مینودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی اخیر بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی کنارک خسارت زد

عیسی قاضی مدیر جهادکشاورزی شهرستان کنارک گفت:بر اساس برآوردهای اولیه ،بارندگی شدید دو روز اخیر، بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به تاسیسات و زیربناهای بخش کشاورزی، مرغداری ها ،باغات و مزارع ،بند سارها و آب بندان ها خسارت زد.

عیسی قاضی افزود :سیلاب به  ۳ هزار هکتار اراضی دیم زیر کشت سورگوم و ماش ،۵ واحد مرغداری با ۸۰ هزار قطعه مرغ و  جوجه ،بیش از ۶۰۰ بندسار و ۱۰ آب بند آسیب جدی وارد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به سرریز کردن سد کهیر و آب گرفتگی ،مسدود شدن راه های روستایی و  هجوم سیلاب به باغات میوه های گرمسیری و واحدهای دامداری سبک و سنگین ،احتمال افزایش میزان خسارت وارده وجود دارد .
قاضی تاکید کرد مدیریت جهادکشاورزی با کلیه امکانات ، آماده خدمت رسانی به بهره برداران میباشد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • بارندگی اخیر بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی کنارک خسارت زد
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد