Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@16:03:39 GMT

تسهیلات ۴۰ ميليون توماني مسکن روستايي تأمین می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۱۱۷۷

تسهیلات ۴۰ ميليون توماني مسکن روستايي تأمین می‌شود

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه در سال‌جاري در زمينه اشتغال خرد، تسهيلات مي‌دهيم، اعلام کرد: در دو سال گذشته از تامين معيشت به سمت اشتغال‌هاي خرد و خانگي تغيير رويه داشته‌ايم.
وی حمایت از کالا و خدمات ایرانی را رويکرد امسال بانک قرض‌الحسنه مهر ايران اعلام کرد و گفت: كمك هزينه فروش انشعاب فاضلاب و فروش حق بيمه از جمله اين كارها براي تحقق اين رويكرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين بانك هزينه ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه موتورسيكلت شركت نيرومحركه را براي شركت پست جمهوري اسلامي ايران از طريق اعطاي تسهيلات قرض‌الحسنه به كاركنان تامين كرده است.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تصریح کرد: تقویت مسکن روستايي از ديگر برنامه‌هاي بانک است كه با تفاهم بنياد مسكن و بانك قرض‌الحسنه مهر ايران انجام خواهد گرفت.
اکبری با بیان اینکه براساس تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن، ۱۲ هزار مسکن روستايي تا سقف ۴۰ ميليون تومان تسهيلات دريافت مي‌كنند، گفت: براساس اين تفاهم‌نامه ۱۲۰ ميليارد تومان را بانك قرض‌الحسنه مهر ايران و ۶۰ ميليارد تومان را بنياد مسكن تامين اعتبار مي‌كند.
وی افزود: در سال گذشته نیز تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد برکت براي اشتغال‌زايي داشتيم که براساس آن در شش ماه دوم سال گذشته ۱۰ هزار اشتغال پيش‌بيني شد. بر اين اساس ۲۳۸ ميليارد تومان پرداخت شده است.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا سیاست و اقتصاد بانک قرض الحسنه مهر ایران مرتضی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم تکریم ابوالقاسم صادقی رئیس قبلی و معارفه محمد جواد شفیعی رئیس جدید کمیته امداد اردستان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن تهیه شده است که با توجه به تعداد بالای مددجویان بدون مسکن سهم استان کم بوده است.
نبی اله دادی با بیان اینکه ۲۴۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۴۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند، افزود: محدودیتی برای حمایت از افراد نیازمند وجود ندارد و هر خانواده‌ای که تا دهک ۳ باشد می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.
وی ادامه داد:با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه صورته گرفته برای مددجویان مستأجر مسکن احداث می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۲۰۰ مددجو مستاجر هستند گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و این افراد صاحب مسکن شوند.
اله دادی اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان اردستان آموزش دیدند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.
وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان هم اشاره کرد و افزود: توانستیم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

دیگر خبرها

  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲