Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@04:16:18 GMT

گزارش امدادرسانی مهد قرآن شوش به سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۲۸۷۴

گزارش امدادرسانی مهد قرآن شوش به سیل‌زدگان

مریم‌ زاده‌سید، مدیر مهد قرآن کریم شوش در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مهد قرآن پرداخت و گفت: پس از بارش‌های فراوان و رخداد سیل در شهرستان شوش دانیال به مانند سایر نهادها و سازمان‌های دیگر شهرستان برای امدادرسانی و کمک به سیل‌زدگان همراه شدیم.
وی با اشاره به اینکه در این کمک‌رسانی، دوری از موازی‌کاری را همواره مد نظر قرار دادیم، ادامه داد: در ابتدا نیازهای مناطق بحرانی را شناسایی کردیم و سپس اقدام به خرید اقلام مورد نیاز با حمایت‌های مردمی و خیرین کردیم و در ادامه راهی مناطق ‌اردوگاهی یا منطقه گرفتار سیل شدیم و سپس اقلام خریداری شده و هدایا را به آنها تقدیم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاده‌‌سید با اشاره به کمکی‌هایی که به مسئولین منطقه محل اسکان سیل‌زدگان شده است، افزود: به دلیل تعداد بالای سیل‌زدگان و تسریع در امر امدادرسانی، ‌چادرهایی که ‌توسط هلال احمر جهت اسکان سیل‌زدگان برپا شده بود، اما هنوز کدگزاری نشده بود، با همت و مشارکت حافظان مهد قرآن ثبت و همچنین آمار سیل‌زدگان‌ و لوازم مورد نیاز شناسایی و تحویل مسئولان منطقه محل اسکان سیل‌زدگان‌ شد.
وی تصریح کرد: در این ‌راستا ‌مؤسسه مهد قرآن مرکز با همراهی مهد قرآن‌ شهرستان شوش دانیال جهت دریافت کمک‌های‌ قرآنیان و دیگر قشرها، اعلام آمادگی کردند که‌ جا دارد مراتب تشکر و سپاس را داشته باشیم، چرا که پس از اعلام‌ آمادگی مؤسسه مرکزی ‌و حمایت‌های خیرین، جمع‌آوری کمک‌ها نقدی مهد قرآن مرکز و مراکز شهرستان، موجب شد تا بتوانیم کمک‌های بیشتری به هموطنان داشته باشیم.
مدیر مهد قرآن شوش بیان کرد: پخت ۱۰۰۰ پرس غذای گرم، تهیه و ارسال ۱۰۰۰ بسته‌ بهداشتی کودک شامل شیرخشک و پوشک و البسه کودک‌، تهیه و ارسال ۵۰۰ بسته بهداشتی ویژه بانوان، تهیه وارسال ۵۰۰ بسته پوشاک زنانه، تهیه و بسته‌بندی ۳۰۰ بسته مواد شوینده شامل پودر رختشویی، ‌شامپو و صابون، تهیه ۳۰۰ بسته مواد غذایی شامل رب گوجه فرنگی، روغن و برنج و حشره‌کش، شناسایی افراد دیابتی گرفتار سیل برای رساندن انسولین به این‌افراد و هماهنگی و ارسال تیم‌های پزشکی به همراه پزشک و پرستار به داروهای مورد نیاز به مناطق صعب العبور از جمله فعالیت‌های طی این ایام بوده است.
وی ادامه داد: همچنین در ماه مبارک رمضان نیز پیگیر مایحتاج خانواده‌های بی‌بضاعتی که پس از فروکش کردن سیل به منازل برگشتند، هستیم تا با اندک حمایتی که می‌شود، بخشی از نیاز آنها به برخی از اجناس و کالاها برطرف شود، هرچند حمایت‌های نقدی که جمع‌آوری شده است نیز به آنها رسیده می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های استان از امدادرسانی به شهرستان‌های کاشان، نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم