Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@09:36:11 GMT

توزیع نامناسب اقلام امدادی موجب بی‌اعتمادی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۳۱۸۰

توزیع نامناسب اقلام امدادی موجب بی‌اعتمادی می‌شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر لزوم ساماندهی مناسب در توزیع اقلام امدادی و کمک‌های خیران، اظهار کرد: توزیع نامناسب اقلام امدادی موجب بی‌اعتمادی در جامعه می‌شود.

به گزارش ایسنا، قاسم ولی‌زاده در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی، اظهار کرد: تمام مسائل در حوزه فرهنگی توسط کارگروه اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره‌ای به برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت سوم خرداد و بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) کرد و افزود: جامعه باید با آثار معنوی امام راحل آشنا شود.

ولی‌زاده با اشاره به اینکه در مناطق سیل‌زده می‌توان نقاط ضعف و قوت اجتماعی را یافت، تصریح کرد: یکی از کمیته‌های قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده کمیته اجتماعی و مشارکت‌های مردمی است که کارگروه معنوی نیز ذیل آن تعریف می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه در جریان سیل ۳۸۰ منزل تخریب و 2000 منزل غیر قابل سکونت بوده اما ۱۲ هزار چادر توزیع شده است، افزود: در این راستا باید اقدامات فرهنگی و اجتماعی در سطح این مناطق انجام داد و رسالت دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی بیشتر می‌شود.

ولی‌زاده با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در جهت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، تصریح کرد: توزیع لوازم‌التحریر در مناطق سیل‌زده از ابتدای سال تحصیلی انجام می‌شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه

علی ملکشاهی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به توزیع بیش از ۴۵۰ تن برنج ۱۱۲۱ هندی و ۵۸۰ تن شکر سفید مصرف خانوار در قالب طرح‌های تنظیم بازار ایام پایانی سال گذشته و ضیافت ماه مبارک رمضان، در اسفندماه سال گذشته و فروردین‌ماه سال‌جاری از سوی غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه و با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان با نرخ مصوب، گفت: توزیع به‌موقع و تداوم توزیع این اقلام در روز‌های آینده در کنترل قیمت این اقلام در بازار و خدمت‌رسانی مناسب به معیشت مردم نقش بسیار پرنگی دارد.

نیازی‌فر مسئول حراست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه نیز در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های حفاظتی و پروژه‌های پدافند غیرعامل در سطح انبار‌های کالا‌های اساسی و مراکز ذخیره‌سازی دولتی استان از تخصیص مبلغ ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات پدافند غیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در مجموع انبار‌های کالا‌های اساسی طریق‌القدس خبر داد و افزود: حفاظت و صیانت از کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم با رویکرد پدافند غیرعامل و جلوگیری بروز آسیب در چرخه توزیع این اقلام در سطح جامعه خط‌مشی همیشگی مورد تأکید مجموعه حراست شرکت بازرگانی دولتی ایران به عنوان متولی اصلی ذخیره‌سازی و توزیع کالا‌های اساسی در کشور خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی در مناطق گردشگری اصفهان
  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • ورود سامانه بارشی پرفشار به خراسان رضوی
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • باران های سیل‌زا در راه خراسان رضوی
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان