Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در مراسم تجلیل از استادان نمونه کشوری دانشگاه آزاد اظهار کرد: در گذشته نگاهم این بود که بتوانم انسان تاثیر گذاری باشد و بهترین راه برای این موضوع انتخاب شغل معلمی بود.

وی افزود: دوران نوجوانی ما در دوران جنگ‌ تحمیلی گذشت، سال ۶۹ کار تدریس را آغاز کردم و پس از چندین سال تحصیل موفق به نقش آفرینی در دانشگاه آزاد شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: اولین فارغ التحصیلان دانشگاه قزوین در دانشگاه های تهران و شریف قبول شدند؛ طبیعتا اگر از استعدادهای کشور حمایت کنیم آن ها رشد کرده و موفق خواهند داشت.

موسی خانی تاکید کرد: با حمایت مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل به جایگاه دانشمندان بزرگی همانند دکتر طهرانچی شده است. نقش دانشگاه آزاد اسلامی در حل معضلات جامعه بسیار پررنگ است. در این راستا ۳۰ هزار استاد فرهیخته در حال خدمت رسانی هستند؛ متاسفانه تعداد دانشجویانی که به خارج از کشور می روند، اندکی افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه آزاد استان قزوین اذعان داشت: چرا باید با وجود ظرفیت های بزرگ دانشگاه آزاد صندلی های خالی داشته باشیم و دانشجویان به خارج از کشور بروند؟ چرا باید به دانشگاه آزاد ۲۰ یا ۳۰ ظرفیت بدهند اما به دانشگاه های غیر انتفاعی ۶۰ ظرفیت داده شود؟ ظلمی که وزارت علوم به دانشگاه آزاد می کند کمتر از برجام نیست و متاسفانه سنگ اندازی های بسیاری در راه دانشگاه آزاد اتفاق می افتد.

موسی خانی در پایان تاکید کرد: دانشگاه آزاد دانشگاهی نیست که برای رفتن به خارج از کشور سکوی پرتاب شود، باید به استعدادها و نخبگان کشور توجه بیشتری داشته باشیم تا از کشور خارج نشوند و بتوانند در توسعه کشور تاثیر گذار باشند.

انتهای پیام/

108 / 31 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین مرتضی موسی خانی استادان نمونه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین استادان نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و خودرویی قزوین به بلاروس داریم

سفیر ایران در بلاروس گفت: ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و قطعات خودروی تولیدشده در قزوین به بلاروس وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علیرضا صانعی شامگاه -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در نشست با رئیس پارک علم و فناوری قزوین که در سالن جلسات شهید علی‌اعلا اسکندری‌نژاد برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین دارای مزیت‌های بسیاری است و در بسیاری از مباحث حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال در صنایع شوینده و قطعات خودرو در حال حاضر از توانمندان کشور به حساب می‌آید و توانسته در این زمینه هم صادرات خوبی را رقم زند و در نهایت ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و قطعات خودروی تولیدشده در قزوین به بلاروس وجود دارد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس با بیان اینکه وجود ۱۶ شهرک و شهر صنعتی در استان قزوین این استان را به یکی از قطب‌های صنعتی کشور تبدیل کرده است، گفت: باید به خوبی از تمامی این ظرفیت‌ها استفاده کرد تا علاوه بر ارتقا جایگاه و سطح استان قزوین در بین سایر استان‌های کشور نیازهای کشور به همت متخصصان این استان مرتفع شود.

صانعی ادامه داد: دیپلمات‌ها به منزله دیدبان‌های ایران اسلامی در سایر کشورها هستند و در همین راستا وظیفه اتصال نقاط قوت هر دو کشور نیز به عهده دیپلمات‌ها است که باید به بهترین نحو صورت پذیرد.

وی یادآور شد: در قدم نخست معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل پارک علم و فناوری قزوین می‌تواند سرآغاز فعالیت‌های بین سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس با این مجموعه باشد و لازمه آن در اختیار قرار دادن فعالیت‌ها و زمینه‌های شغلی به این سفارت‌خانه است.

کد خبر 745602

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و خودرویی قزوین به بلاروس داریم
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • امیدآفرینی در درآمد غیرشهریه‌ای با محصولات نوآورانه و فناورانه
  • امیدآفرینی در درآمدزایی غیرشهریه‌ای با استفاده از محصولات نوآورانه و فناورانه
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم