Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@22:17:51 GMT

تصاویر: مرگ دلخراش بانوی ۴۵ ساله زیر آوار در تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۳۷۱۹

تصاویر: مرگ دلخراش بانوی ۴۵ ساله زیر آوار در تهران

تصاویر: مرگ دلخراش بانوی ۴۵ ساله زیر آوار در تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: مرگ دلخراش بانوی 45 ساله انفجار مهیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم

تیم دورتموند در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه وستفالن میزبان اتلتیکو مادرید بود که با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید. با توجه به پیروزی دو بر یک اتلتیکو در مادرید، زنبور‌ها با پیروزی ۵-۴ در مجموع دو مسابقه، راهی نیمه نهایی شدند.

دورتموند با گلزنی یولیان برانت در دقیقه ۳۴ پیش افتاد و فقط ۵ دقیقه بعد توسط یان ماتسن اختلاف را به دو گل افزایش داد

گل به خودی متس هوملس مدافع میزبان در دقیقه ۴۹ اتلتیکو را به بازگشت به بازی امیدوار کرد و گلزنی آنخل کورئا در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند؛ نتیجه‌ای که شاگردان سیمئونه را راهی دور بعد می‌کرد.

اما دورتموند پا پس نکشید و فولکبرگ در دقیقه ۷۱ گل سوم تیمش را زد و دوباره مجموع دو بازی را مساوی کرد. بازگشت دورتموند تنها ۲ دقیقه و ۲۳ ثانیه بعد تکمیل شد. مارسل سابیتزر که پاس منجر به ۲ گل دیگر تیمش در این مسابقه را به ثبت رسانده بود در داخل محوطه جریمه در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت تا با یک شلیک دیدنی به گوشه دور دروازه اوبلاک دورتموند را به برتری ۴ بر ۲ (در مجموع ۵ بر ۴) برساند.

به این ترتیب دومین تیم اسپانیایی هم امشب حذف شد در حالی که درست مثل بارسلونا بازی رفت را پیروز شده بود. رئال مادرید تنها تیم اسپانیایی باقی مانده هم چهارشنبه شب شانس زیادی برای صعود مقابل منچسترسیتی ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • خارج کردن پیکرهای ۱۵ شهید از زیر آوار در «خان‌یونس»
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • (عکس) حادثه دلخراش برای ستاره‌ی سابق استقلال
  • مرگ یک کارگر بر اثر سقوط آوار سنگ
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • دو مصدوم بر اثر ریزش آوار و سقوط از ارتفاع یک ساختمان قدیمی در سبزوار
  • سید عباس صالحی: آوار پیاپی اسطوره‌های رژیم غاصب را به نظاره نشسته‌ایم
  • طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!