Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران طی مراسمی، در روز چهارشنبه، یازدهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸، در سالن همایش ساختمان مرکزی بانک آینده و با حضور اعضای هیأت مدیره و جمعی از معاونان، مدیران و رؤسای شعب بانک آینده، مراسم قرعه‌کشی نهمین دوره باشگاه مشتریان، انجام شد.با انجام این قرعه‌کشی، برندگان ۱۳۹۸ جایزه نقدی به ارزش ۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، شناخته شدند.
آقایان: علی ابراهیمی از شعبه تهران - بازار موبایل، بیرامعلی اسکندرزاده میانجی از شعبه تهران - مقدس اردبیلی و حمیدرضا فیروززاده از شعبه شیراز، هر کدام برنده یک جایزه یک میلیارد ریالی شدند.
ضمناً، آقایان: آرش کشاورزی از شعبه تهران – دو راهی قلهک، علی اصغر یمینی از شعبه تهران – صادقیه، محمد حسینعلی‌زاده از شعبه تهران – بازار آهن (بهاران ۲) ، میر ابوالفضل حسنی از شعبه تبریز – خیابان امام خمینی (ره)، و خانم فرشته روشن چراغ از شعبه کرمانشاه – میدان فردوسی، هر کدام، برندگان جایزه پانصد میلیون ریالی بودند. 
برندگان ۱۳۹۰ جایزه دیگر، شامل: ۲۰۰ جایزه ده میلیون ریالی و ۱۱۹۰ جایزه پنج میلیون ریالی نیز در این جلسه مشخص و تعیین گردیدند.
شـایان ذکر است؛ امتیاز مـشتری به صورت تجـمعی روزانه از مجـموع امتـیاز افتـتاح حسـاب و مانـده سپـرده‌های قرض‌الحسنه، خدمات بانکداری الکترونیکی و امتیاز هدیه، بدست آمد. هم‌چنین، طی این دوره، طرح‌های تشویقی هوای پاک، روز مادر، کارت هدیه نوروز، خدمات بانکداری الکترونیکی و دعوت از دوستان نیز برگزار و به حدود ۴.۰۰۰ نفر از ایشان، جوایزی به قید قرعه اهدا گردید.
گفتنی است؛ نهمین دوره باشگاه مشتریان از ۴ آذرماه سال ۱۳۹۷ آغاز و تا ۳۱ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸، ادامه داشت.
یادآوری می‌نماید؛ به‌زودی، جزئیات دهمین دوره باشگاه مشتریان، به اطلاع عموم خواهد رسید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برندگان، به سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان به نشانی: ba.efarda.ir و شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه فرمایید.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت گفت: وزارت نفت در سفر اول رئیس جمهور ۸۵۰ میلیارد ریال و در سفر دوم ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان تعهد مشارکت دارد که ۶۱۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات سفر اول پرداخت شده است.

او افزود: مصوبات سفر اول رئیس جمهور از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت ۸۵ درصد اجرایی شده است.

عباس زاده با تأکید بر تسریع در روند پرداخت اعتبارات وزارت نفت در زمینه تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام استان، اظهار کرد: هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه بیرجند نیاز است که قرار شد ۳۷۰ میلیارد ریال آن از سوی وزارت نفت در اسرع وقت پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: خراسان جنوبی اولین استان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان‌ها بود، پس باید در زمینه تخصیص اعتبارات هم در سطح کشور پیش‌رو باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه