Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: بیمارستان شهید دکتر قلی پور این شهرستان با کمبود متخصص رادیولوژیست و مغز و اعصاب روبرو است.

محمد عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این شهرستان مرکز تصویربرداری مجهزی وجود دارد که از سایر شهرستان‌های همجوار نیز به آن مراجعه می کنند اما نبود متخصص رادیولوژیست در این فضای مناسب این بخش را با مشکل روبرو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه درمانگاه تخصصی در بیمارستان بوکان فعال بوده و سالانه 50 هزار نفر به آن مراجعه می کنند، اظهار داشت: این بیمارستان علاوه بر متخصص رادیولوژیست، نیازمند متخصص مغز و اعصاب نیز است که تلاش می شود در نیمه دوم امسال 2 متخصص رادیولوژیست و یک متخصص مغز و اعصاب جذب شود.
عباسی در مورد مراحل احداث بیمارستان 200 تختی این شهرستان نیز گفت: این طرح که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان کلنگ زنی شد در شهریور ماه امسال مراحل اجرایی آن آغاز می شود.
وی ادامه داد: اعتبار ساخت این بیمارستان در بودجه سال جاری مصوب شده و مراحل آزمایش خاک آن نیز توسط کارشناسان انجام شده و هم اکنون در حال طراحی نقشه است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: در بیمارستان جدید بوکان که در جوار بیمارستان فعلی احداث می شود ۱۸ تخت LDR در بیمارستان جدید تصویب شده که این تخت ها ویژه زایمان طبیعی برای مادران باردار با امکانات کامل، پرستار و مامای اختصاصی است.
به گزارش ایرنا، بوکان دارای یک بیمارستان با 250 تخت بیمارستانی است که داری بخش های مختلف از جمله بخش جراحی زنان و مردان، بخش های ان آی سی یو، آی سی یو، کودکان، مرکز تصویربرداری و دیگر بخش های بیمارستانی است.
یک هزار و 200 نفر پرسنل در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان هم اکنون مشغول خدمات دهی به مراجعه کنندگان هستند.
7510/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان كمبود متخصص بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات‌رسانی به ٢ هزار بیمار سرپایی و بستری بیمارستان شهید کامیاب

به گزارش قدس خراسان، مسعود خانی اظهار کرد: در دور نخست سفرهای نوروزی روزانه ٢۰۰ مراجعه‌کننده به بخش اورژانس بیمارستان شهید کامیاب داشتیم که ۶۰ درصد آن‌ها موارد بستری و ۴۰ درصد دیگر هم سرپایی‌ها بودند و این عدد به نسبت مدت مشابه سال قبل تفاوت کاهشی و افزایشی نداشته است.

وی تصریح کرد: در طی ١۰ روز اخیر ۶۰ عمل جراحی اورژانسی در اتاق عمل بیمارستان شهید کامیاب انجام شد که ٩۰ درصد آن ها مربوط به تصادفات شهری و جاده‌ای بود.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب با بیان اینکه در این مرکز درمانی تعداد ٣۰۰ تخت فعال داریم و برای ایام نوروز نیز افزایش ٢۵ درصدی تخت‌ها را داشتیم، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۵۰ درصد ظرفیت تخت‌های این بیمارستان اشغال بوده و میانگین بستری بیماران هم ۴٨ ساعت است، خوشبختانه در حال حاضر مورد بد حال و با وضعیت وخیم نداریم.

خانی تأکید کرد: توصیه اکیدمان به مسافران نوروزی این است که در رانندگی‌ها عجله‌ای برای زودتر رسیدن به مقصد نداشته باشند، چرا که بیشترین حوادث در نزدیکی مقصد رخ داده و اکثر بیماران بیمارستان شهید کامیاب هم مصدومان حوادث به وقوع پیوسته در ٣۰ کیلومتری پایانی مقصد بودند.

وی در رابطه با حضور پرستاران بیمارستان شهید کامیاب در مأموریت‌های ایام نوروز ١۴۰٣ در حرم مطهر رضوی، بیان کرد: تعداد ١۵ پرستار بیمارستان در تیم‌های واکنش سریع و بیمارستان صحرایی حرم مطهر رضوی مستقر هستند و در مأموریت‌های ویژه این ایام خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب در خصوص مأموریت ویژه شب‌های قدر، گفت: در شب‌های قدر به جز پزشکان اعضای کادر درمان مستقر در هر شیفت، یک پزشک عمومی، ٢ متخصص اورژانس، ٢ متخصص بیهوشی، ٢ متخصص ارتوپدی، یک جراح مغز و اعصاب، یک جراح عمومی و بیش از ١۰۰ پرستار آماده خدمت‌رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • جزئیات فوت "پرستو بخشی" در بیمارستان نورآباد دلفان
  • انجام عمل جراحی پیچیده شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • خدمات‌رسانی به ٢ هزار بیمار سرپایی و بستری بیمارستان شهید کامیاب
  • جزییات مرگ «پرستو بخشی» دکتر جوان + توضیحات رسمی
  • بازدیداز پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان بوکان
  • تشکیل پرونده برای سه واحد متخلف در بوکان
  • پشت پرده ماجرای دردناک مرگ دکتر «پرستو بخشی»
  • جزئیات مرگ پرستو بخشی، متخصص قلب
  • ماجرای مرگ ناگهانی دکتر پرستو بخشی چه بود؟
  • روایت یک مقام نظام پزشکی از خودکشی پزشک خانم