Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@17:51:56 GMT

یونایتد به دنبال فعال کردن بند فسخ قرارداد دیبالا

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۴۰۵۵

یونایتد به دنبال فعال کردن بند فسخ قرارداد دیبالا

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد برای جذب ستاره آرژانتینی یوونتوس به طور جدی دست به کار شود.

به گزارش مشرق، پائولو دیبالا ۲۵ ساله که فصل پرفراز و نشیبی را در یوونتوس سپری کرد و در ۲۷ بازی سری A تنها پنج گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داده، شایعه جدایی‌اش از راه‌راه‌پوشان تورین در پایان فصل جاری مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم آرژانتینی از زمان پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس، زیر سایه این مهاجم پرتغالی قرار گرفته است.

اکنون خبری می‌رسد که سران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند بند فسخ ۱۰۰ میلیون یورویی قرارداد دیبالا را فعال کنند، این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه یوونتوس هم قصد فروش این مهاجم آرژانتینی در تابستان پیش‌رو را دارد.

بیشتر بخوانید:

مبلغ فروش دیبالا مشخص شد  

کار منچستریونایتد اما در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی برای به خدمت گرفتن پائولو دیبالا دشوار خواهد بود چون آنها فصل آینده در لیگ قهرمانان نیستند و این آنها را در موضع ضعیف‌تری قرار می‌دهد. در سوی دیگر باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب مهاجم خواهند بود که یکی از آنها این مهاجم آژانتینی است.

با محتمل بودن جدایی روملو لوکاکو از منچستریونایتد، این باشگاه انگلیسی در نظر دارد دیبالا را به ترکیب خود اضافه کند. این مهاجم بلژیکی هم انتظار می‌رود راهی اینتر شود.

دیبالا که دو روز پیش تصویری از خود در شهر لندن منتشر کرد و شایعه حضورش در لیگ برتر انگلیس را قوت بخشید، تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی بازار سکه و ارز پائولو دیبالا منچستریونایتد یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که در نیمه‌نهایی جام حذفی ‏از حریف ضعیف‌ترش کاونتری 3-0 پیش افتاده بود در اواخر بازی سه ‏گل دریافت کرد تا بازی 3-3 به پایان رسیده و به پنالتی کشیده شود. ‏

در ضربات پنالتی آندره اونانا با مهار یک پنالتی بازیکنان کاونتری نقش ‏مهمی در پیروزی یونایتد و صعود به فینال بازی کرد. ‏
اونانا در پاسخ به این سوال که از این بازی چه حسی داشت، گفت:" ‏حس عجیب و غریبی بود. در طول مسابقه حس‌های متضادی را ‏تجربه کردیم. برای پیروزی و صعود آمده بودیم ولی در نهایت کار ‏سخت شد و بازی سختی از کار در آمد". ‏

دروازه‌بان منچستریونایتد از علکرد تیمش دفاع کرد و گفت:" ما بازی ‏را در کنترل داشتیم ولی بعد از چندین و چند اشتباه سه گل خوردیم. ‏ولی مهمتر از هر چیزی بردن و صعود کردن است. حالا باید به فکر ‏بازی‌های بعدی باشیم". ‏

اونانا در ادامه در پاسخ به این سوال که واقعا چه شد یونایتد برتری ‌‏3-0 را با تساوی 3-3 عوض کرد گفت:" نمی‌دانم چه شد ولی کنترل ‏بازی را از دست دادیم. ما منچستریونایتد هستیم و باید همیشه ‏پیروز بشویم. الان احساس خوبی داریم. رسیدن به فینال حس خوبی ‏است. به این استادیوم برمی‌گردیم که ببریم و قهرمان شویم. مهم ‏فقط پیروزی است. ما الان در فینال هستیم و این تنها چیزی است ‏که اهمیت دارد". ‏

دیگر خبرها

  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود