Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@15:43:04 GMT

توصیف آرنولد از لحظه ارسال پاس گل تاریخی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۴۲۶۹

توصیف آرنولد از لحظه ارسال پاس گل تاریخی

ترنت الکساندر آرنولد، بدون شک یکی از بهترین های لیورپول در شب تاریخی برابر بارسا بود.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته با برتری 4-0 بر بارسا توانست جبران شکست 3-0 بازی رفت را بکند و راهی فینال لیگ قهرمانان شود.

 

 

 

 

در شرایطی که لیورپول 3-0 پیش بود و بازی به دقیقه 80رسیده بود، ترنت الکساندر آرنولد با تیزهوشی تمام ابتدا مدافعان بارسا را در مورد ارسال کرنر فریب داد و در حالیکه به نظر می رسید لحظاتی بعد قرار است کرنر نواخته شود، به یکباره و در میان غفلت مدافعان بارسلونا توپ را ارسال کرد تا اوریگی با یک ضربه ناگهانی گل چهارم را به ثمر رسانده و سند صعود تیمش به فینال را امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان بازی نیز کلوپ از آرنولد و پاس گل مهم او قدردانی کرد تا ارزش های این ستاره جوان بیش از پیش نمایان شود.

 

 

 

 

آرنولد در توصیف لحظه ارسال پاس گل فوق العاده اش برای اوریگی گفت:« توپ را روی نقطه کرنر کاشتم و یک لحظه دیدم که مدافعان بارسا غفلت کرده اند و اوریگی در محوطه جریمه تنهاست. خیلی سریع توپ را برای او فرستادم؛ برای اینکه کار را تمام کند. همه چیز در لحظه اتفاق افتاد و از غریزه ام کمک گرفتم. خوشبختانه اوریگی توپ را گل کرد تا ثابت کند که یک مهاجم درجه یک و سطح بالاست. مطمئنم که همه تا سال ها این گل را به یاد خواهند داشت.»

 

 

 

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم غزه درباره عملیات تاریخی ایران چه میگویند؟

عملیات وعده صادق در حمله به سرزمین های اشغالی، همزمان با تداوم تجاوز اسرائیل به نوار غزه، بار دیگر بذر امید را در دل های مردم فلسطین زنده کرد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069218 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • لحظه‌ای که لاپورتا آرزو می‌کرد هرگز نبیند (عکس)
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • لحظه سوختن ساختمان تاریخی دانمارک + فیلم
  • کرنر با هوش مصنوعی گل می‌شود
  • ادای احترام باشگاه لیورپول به سالگرد تراژدی تاریخی هیلزبورو / عکس
  • مردم غزه درباره عملیات تاریخی ایران چه میگویند؟