Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@05:51:56 GMT

۱۰برنامه برتر اندروید جهان را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۴۴۱۴

۱۰برنامه برتر اندروید جهان را بشناسید

با توجه به لیست ارائه شده در خصوص محبوب‌ترین برنامه‌های اندروید در جهان، برنامه اجتماعی واتس‌اپ در صدر این لیست قرار گرفت.

بر اساس آمار ارائه شده توسط Priori Data ده برنامه برتر جهان در ماه گذشته، در مجموع تعداد 306میلیون دانلود داشته‌اند. در صدر این لیست، برنامه محبوب واتس‌اپ، با حدود 76میلیون دانلود قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت، جالب توجه است که برنامه‌های ایجاد شده توسط فیس‌بوک (WhatsApp، Messenger ، Facebook/Facebook Lite)، بیش از نیمی از آمار کل این تعداد دانلودها را تشکیل می‌دهند (154 میلیون دانلود).

در نمودار ارائه شده، به ترتیب، 10برنامه برتر اندروید و میزان دانلود این برنامه‌ها در ماه آوریل سال جاری، در جهان، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا را مشاهده می‌کنید؛

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Dtp برچسب ها: فیسبوک ، نرم افزار ، اندروید ، نرم افزار موبایلی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فیسبوک نرم افزار اندروید نرم افزار موبایلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری معمولاٌ با ویژگی‌های جدید و بهبود عملکرد همراه هستند، اما گاهی باعث افت عملکرد و بروز مشکلاتی در پایداری سیستم می‌شوند. ظاهراً با آپدیت اخیر اپلیکیشن یوتیوب، چنین مشکلی روی برخی مدل‌های قدیمی گوشی سامسونگ و تبلت سامسونگ رخ داده است.

براساس گزارش زومیت، یکی از اعضای تیم توسعه‌ی کدک‌های ویدئو و تصویر اندروید با انتشار پستی در لینکدین اعلام کرد که از این به‌ بعد اندروید از کدک AV1 موسوم به libdav1d برای یوتیوب استفاده خواهد کرد. این کدک را تیم توسعه‌دهنده‌ی پخش‌کننده‌ی محبوب VLC ساخته‌ است.

همه‌ی دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۲ یا بالاتر، پس‌ از دریافت به‌روزرسانی Google Play System در مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳)، به‌صورت نرم‌افزاری از این کدک پشتیبانی می‌کنند.

کدک بهبودیافته‌ی AV1 به پخش باکیفیت‌تر ویدیوها هنگام اتصال به اینترنت کم‌سرعت کمک می‌کند، اما همه‌ی گوشی‌ها به‌صورت سخت‌افزاری از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کنند. درواقع اکثر گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار که با رمزگشایی سخت‌افزاری AV سازگاری ندارند از رمزگشایی نرم‌افزاری بهره می‌برند.

اپلیکیشن‌های اندروید به‌جای رمزگشای جدید dav1d به‌صورت پیش‌فرض از رمزگشای قدیمی‌تر AV1 با نام libgav1 استفاده می‌کنند. برنامه‌ها برای استفاده از رمزگشای جدیدتر باید به‌طور خاص برای این کار درخواست بدهند؛ کاری که یوتیوب بلافاصله پس‌ از انتشار به‌روزرسانی گوگل‌ پلی سیستم در ماه گذشته آن را آغاز کرد.

گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی قدیمی‌ هنگام استفاده از رمزگشای قدیمی‌تر AV1 احتمالاً با افت عملکرد و پرش فریم مواجه می‌شوند. علاوه‌براین، برخی‌ از کاربران نگران هستند گوشی‌های آن‌ها هنگام استفاده از رمزگشای نرم‌افزاری قدیمی‌تر، باتری بیشتری مصرف کند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897864

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • عکس| دست نیافتنی ترین تیم های جهان را بشناسید
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟
  • رونالد آرائوخو در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت
  • عکس| نابودگر دیوید تیلور را بیشتر بشناسید