Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:17:02 GMT

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم جهرم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۴۶۳۵

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم جهرم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت سپاه جهرم بیان کرد: کمک به تکمیل ۲۳ طرح عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان فارس در دهستان راهکان، از جمله ساخت پل، خانه عالم و مسجد و تعمیر منازل محرومان از فعالیت‌های بسیج سازندگی در این شهرستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام اکیپ‌های درمانی به روستا‌های محروم سطح شهرستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بیان کرد: ۶ اکیپ سیار پزشکی و برپایی دو بیمارستان صحرایی در بخش‌های سیمکان و خفر، از فعالیت‌های بسیج سازندگی آن ناحیه در پارسال است.

توکل تصریح کرد: سپاه جهرم پارسال در طرح‌های محرومیت‌زدایی، از جمله تکمیل چهار زمین چمن مصنوعی برای ورزش در بخش‌های مختلف شهرستان جهرم با همکاری اداره ورزش و جوانان، لایروبی قنات روستای نعمت‌آباد بخش خفر، کمک به ساخت و تکمیل مساجد حضرت علی اصغر (ع) محله ولیعصر (عج) و فاطمه الزهرا (س) روستای حاجی‌آباد بخش کردیان نقش اساسی را ایفا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه جهرم ادامه داد: خاکبرداری و تسطیع زمین ورزشی خاکی روستای دهقانون بخش سیمکان، تعمیر و ساخت ۲۳ باب منزل محرومان را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در پارسال اعلام کرد.

وی، راه اندازی میز خدمت در مناطق محروم شهرستان و اعطای ۱۲ وام برای ایجاد اشتغال بنگاه‌های کوچک خانگی و صنعتی را از دیگر فعالیت‌های ناحیه مقاومت در ارسال بوده است.

سروان پاسدار هادی رستگار مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم نیز در این نشست اضافه کرد: با توجه به بارندگی‌های امسال و جاری شدن سیل در استان‌های مختلف کشور، ۴ گروه جهادی برای امدادرسانی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

وی اظهار کرد:اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیون ریال کمک نقدی و یک میلیارد و ششصد میلیون ریال کمک غیرنقدی مردم شهرستان جهرم، جمع‌آوری و به مناطق سیل زده ارسال شده است.

رستگار تاکید کرد: از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه جهرم با همکاری حوزه مقاومت بسیج بقیةالله (عج) و دانشگاه علوم پزشکی در امسال، برپایی بیمارستان صحرایی با بیش از ۶۰ پزشک، پرستار و کادر درمانی در روستای علویه بود.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ت

گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان جهرم اعزام شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در قالب این گروه ها، ۴۸۰۰ جهادگر، خدمات عمرانی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و پزشکی ارائه می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • گام‌های خیرخواهانه گروه‌های جهادی در محروم‌ترین روستای عنبرآباد