Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@14:26:33 GMT

درخواست کواکبیان از رهبری برای بازنگری در قانون اساسی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۴۸۶۶

درخواست کواکبیان از رهبری برای بازنگری در قانون اساسی

ایرنا پلاس: یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تهیه نامه‎ای‎ به رهبر معظم انقلاب، برای درخواست بازنگری در قانون اساسی خبر داد.
مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس به ایرناپلاس گفت: ما در حال آماده‌سازی طرحی تحت عنوان جمهوریت سوم هستیم که همان درخواست بازنگری در قانون اساسی از رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کواکبیان در ادامه افزود: این طرح قرار است در قالب نامه‎ای برای رهبری فرستاده شود.او همچنین خبر داد که مقدمات این نامه انجام شده و تا خرداد ماه نهایی خواهد شد.

گفتنی‎ است بهمن‎ماه سال گذشته علی لاریجانی، رئیس مجلس نیز در جلسه شورای اداری استان قم از دستور رهبر انقلاب برای اصلاحات ساختاری ظرف چهار ماه آینده خبر داد. علی مطهری، نائب رئیس مجلس نیز در همان ایام در گفت‎وگو با اعتمادآنلاین بر لزوم بازنگری در قانون اساسی تأکید کرده بود.

محمدرضا باهنر، فعال سیاسی اصولگرا و دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری هم به ایرنا گفته بود که به‌جز اصول غیرقابل تغییر مانند «اسلامیت و جمهوریت» بسیاری از اصول دیگر از جمله وجود یک یا دو مجلس قابل تغییر هستند و راه این کار باز است.

منبع: فردا

کلیدواژه: کواکبیان رهبر انقلاب نامه قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگوی با ما  درباره روند تایید صلاحیت خود واینکه گفته می‌شود با توصیه رهبری تایید صلاحیت شده است، گفت: بنده دقیقآً اطلاع ندارم، اما از جا‌های مختلف شنیدم. اینها به بنده گفتند التزام عملی به نظام ندارید که این حرف بی‌ربطی بود و نمی‌شد توجیه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # اخبار سیاسی ، انتخابات مجلس سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • اصل ۴۴ قانون اساسی دقیق اجرا شود/استفاده از بخش تعاونی برای جهش تولید ضروری است
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • پزشکیان: فکر نمی‌کردم خاتمی رأی ندهد
  • درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن
  • آیا در قانون اساسی پیروان ادیان شناخته نشده، حق تحصیل و استخدام ندارند؟/ آیا گزینش در قانون اساسی وجود دارد؟
  • مردمی کردن اقتصاد منجر به جلوگیری از فساد و رانت می‌شود
  • بازنگری قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی