Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:46:47 GMT

توزیع ۱۵ هزار کیسه همیان مولا در فارس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۵۲۷۵

توزیع ۱۵ هزار کیسه همیان مولا در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدمهدی کارگر معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان در خصوص کمک‌های این نهاد به افراد تحت حمایت در این ماه مبارک، گفت: طبق دستورالعمل کمیته امداد مرکزی باید به حداقل ۲۵ درصد از مددجویان تحت حمایت استان فارس، سبد‌های غذایی ۲۰۰ هزار تومانی تعلق گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای تحقق این امر از سوی کمیته امداد استان، برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: جهت جذب کمک‌های مردمی همه حوزه‌ها دخیل بوده و سعی می‌کنیم کمک‌های خیران و حامیان را به صورت نقدی و طعام، همچون سنوات گذشته به این سمت و سو هدایت کرده و با برنامه ریزی و مدیریت واحدها، هدایا و سبد‌های غذایی را به دست نیازمندان برسانیم.

کارگر ادامه داد: در راستای کمک و مساعدت هر چه بهتر به نیازمندان، تعامل ویژه‌ای با دستگاه‌های مرتبط از جمله سازمان اوقاف و امور خیریه، نمایندگی آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران و ... انجام شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس با اشاره به طرح‌های اجرایی اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امسال برای ماه رمضان، ۱۵ هزار کیسه همیان مولا برای تأمین سبد غذایی به ارزش تقریبی هر بسته ۲۰۰ هزار تومان برای اطعام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس بین خیران توزیع‌شده که این نهاد در کوتاه‌ترین زمان، نسبت به توزیع اقلام و موادغذایی اهدایی به نیازمندان اقدام می‌کند.

وی با اشاره به سیل امسال و خسارت‌های ناشی از آن در ادامه افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان پایگاه‌های امداد رسانی به سیل زدگان کشور در استان فارس برپا خواهد بود که حتی در شب‌های قدر به صورت ویژه در تکایا و امام زادگان و بقاع متبرکه به جمع آوری کمک‌های مردمی جهت ارسال به این مناطق می‌پردازد.

کارگر به نقش موثر مراکز نیکوکاری در حمایت و امداد رسانی به نیازمندان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تعداد ۱۲۰ مرکز نیکوکاری در سراسر استان در حال فعالیت است که امیدوارم تا پایان سال جاری به ۲۹۰ مرکز برسد. کار اصلی این مراکز جمع آوری کمک‌های خیران محله و شناسایی و کمک به نیازمندان همان منطقه است.
انتهای پیام/م

اجرای طرح مشارکت در تهیه مواد غذایی محرومان در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی