Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:43:26 GMT

کاشیما هم مثل پرسپولیس در آسیا باخت!

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۵۴۱۵

کاشیما هم مثل پرسپولیس در آسیا باخت!

تیم کاشیما آنتلرز در آسان ترین بازی خود در مرحله گروهی با نتیجه 1-0 مغلوب شد تا شانس صدرنشینی را از دست بدهد.

 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، دقایقی قبل شکست تلخی را در مقابل نماینده مالزی تجربه کرد. کاشیما که به سختی فصل گذشته توانست سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد، در گروه نه چندان مشکلی قرار داشت و پیش بینی می شد بتواند حتی سرگروه شود اما این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در صورتی که آنتلرزی ها امروز  جوهور دارالتعظیم  را شکست می دادند، می توانست با کسب برد در بازی ششم مقابل شاندونگ به صدر جدول برسند اما آن ها در مالزی باخت تلخ و عجیبی را تجربه کردند. این بازی تا دقیقه 69 با نتیجه تساوی بدون گل دنبال می شد اما سیافیق احمد دروازه کاشیما را باز کرد و تا پایان هم نماینده ژاپن نتوانست نتیجه را جبران کند.

 

نکته جالب این است که  جوهور دارالتعظیم در آمار نیز بهتر از کاشیما بوده است. آن ها 15 موقعیت گل داشتند و 59 درصد توپ را هم در درست گرفتند تا با شایستگی سه امتیاز بازی خانگی را به نام خود بزنند.

 

تیم کاشیما آنتلرز باتوجه به کسب نتیجه خوب در بازی رودررو با ژئونگنام، حتی اگر در بازی آخر یک امتیاز از شاندونگ کسب کند صعود می کند اما نمایش این چنینی از قهرمان آسیا به نوعی دور از انتظار بود.

 

ژاپن کاشیما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاپن کاشیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد

 در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با این نتیجه  در حالی که کسی حتی فکرش را نیز نمی کرد سامورایی ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپنی‌ها در نخستین دیدارشان در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان شکست خورده بود و در دیدار دوم موفق شده بود کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند، اما سامورایی ها که برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل تاجیکستان نیاز داشتند در نهایت مقابل این به تساوی رسیدند.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را نیز از دست داد.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم
  • اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد