Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه تیم برتر مسابقات فرمول یک امسال، تعداد متفاوتی از لاستیک‌های سافت را در گرندپری اسپانیا مورد استفاده قرار خواهند داد. 

طرفداری - کمپانی پیرلی فهرست لاستیک‌های انتخاب شده توسط رانندگان و تیم‌ها در گرندپری اسپانیا را منتشر کرد.

به گزارش وبسایت formula1، تیم فراری که در گرندپری آذربایجان کمتر از هر تیم دیگر لاستیک سافت با خود همراه داشت، در پیست کاتالونیا بزرگترین مجموعه از این لاستیک‌های قرمز را مورد استفاده قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چارلز لکلرک و سباستین فتل در کنار رانندگان تیم‌های رنو و آلفا رومئو، 9 مجموعه لاستیک سافت در اختیار خواهند داشت. مسابقه بارسلونا-کاتالونیا که میزبانی تست‌های پیش‌فصل 2019 را نیز بر عهده داشت، دومین مسابقه امسال است که شرکت پیرلی لاستیک‌ها را در بازه C1 تا C3 فراهم می‌کند. پیش از لاستیک‌های C1 در گرندپری بحرین نیز ارائه شده بودند اما بسیاری از تیم‌های از آن استفاده نکردند. تیم مرسدس بنز از هشت مجموعه لاستیک C3 استفاده خواهد کرد، در حالی که پیر گزلی و مکس ورستپن، رانندگان ردبول هفت مجموعه لاستیک سافت در اختیار خواهند داشت. تنها تیم دیگری که از هفت مجموعه لاستیک استفاده خواهد کرد، ویلیامز ته جدولی است. 

همچنین نکته جالب دیگر آن است که، تیم ردبول مجموعه‌های یکسانی از لاستیک‌های هارد (سفید)، مدیوم (زرد) و سافت (قرمز) را برای رانندگانش انتخاب کرده اما در تیم‌ها مرسدس و فراری، راننده‌های هر تیم از مجموعه‌های متفاوتی نسبت به دیگری استفاده خواهند کرد. در ادامه فهرست کامل لاستیک‌های انتخاب شده توسط تیم‌ها و رانندگان برای گرندپری اسپانیا را مشاهده خواهید کرد:  

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم

نگاهی داریم به گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی به چلسی در استمفورد بریج.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید