Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@21:00:44 GMT

تکنیک‌های ساده برای لاغری سریع

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۶۵۷۵

تکنیک‌های ساده برای لاغری سریع


-یکی از تکنیک‌های ساده برای لاغری سریع نوشیدن آب است. خود را به نوشیدن آب عادت دهید. به جای خوردن تنقلات پرچرب و پرکالری بین وعده‌های اصلی غذا به سراغ نوشیدن آب بروید. نوشیدن آب نه تنها به سلامتی بدن کمک می‌کند بلکه برای لاغری دور کمر نیز مؤثر است. پس نوشیدن آب را فراموش نکنید.
-از خوردن سوپ‌های پرچرب خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آماده شدن سوپ آن را در یخچال بگذاردی تا خنک شود در این حالت چربی موجود روی سوپ جمع می‌شود و شما می‌توانید چربی آن را با قاشق گرفته و کنار بگذارید.

-یکی دیگر از تکنیک‌های موثر در لاغری سریع جایگزین کردن سبریجات به جای غذا‌های پرچرب است. رژیم سبزیجات و میوه را کم کم شروع کنید! اگر قبلاً سبزیجات و میوه در برنامه غذائی تان چندان جائی نداشته پس بهتر است مصرف آن را در مقادیر کم آغاز کنید. آن‌ها را جایگزین غذا‌های پرچرب کنید.

-برنامه ورزشی تان را با برنامه ورزشی اعضاء خانواده هماهنگ کنید. شما ورزش کردن را به منظور کاهش وزن تان انجام می‌دهید در حالی که فرزندانتان این کار را برای تفریح و حفظ سلامتی شان انجام می‌دهند.   منبع: ایران ناز 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لاغری چربی سوزی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه می‌توان قهوه نوشید و بی‌خواب نشد؟

ایتنا - نوشیدن قهوه برای بسیاری از مردم یک روتین روزانه است اما مطالعات نشان می‌دهند حتی مقادیر کمی از قهوه می‌تواند باعث اضطراب و تپش قلب و بی‌خوابی شود. اما چگونه می‌توان جلوی این عوارض را گرفت؟
کارشناسان می گویند واکنش های متفاوت افراد به قهوه ریشه در DNA آنها دارد. کافئین می‌تواند  بسته به سرعت متابولیسم آن در کبد بین ۱.۵ تا ۹ ساعت در بدن باقی بماند.

دانشمندان دریافته‌اند ژنی به نام CYP1A2 در کنترل سرعت متابولیسم کافئین در کبد نقش دارد. برخی مطالعات نشان می‌دهد افرادی که این ژن را ندارند، ممکن است پس از نوشیدن قهوه دچار افزایش فشار خون شوند.

کافئین با تغییر جریان برخی ترکیبات شیمیایی به مغز باعث بیدار ماندن می شود. برای خوابیدن، بدن ماده ای به نام آدنوزین تولید می کند که باعث خواب آلودگی می شود.

کافئین از جذب آدنوزین در مغز جلوگیری می‌کند و همین امر موجب بیخوابی می‌گردد.

برای مقابله با اثرات ناخواسته کافئین، دانشمندان توصیه می کنند به ازای هر فنجان قهوه، حدود یک لیوان آب بنوشید.

همچنین انجام ۲۰ دقیقه ورزش سریع مانند دویدن یا دوچرخه‌سواری می‌تواند اضطراب را کاهش دهد، احتمالا به این دلیل که ورزش، متابولیسم کافئین در بدن را سرعت می بخشد.

دیگر خبرها

  • خواص باور نکردنی نوشیدن جوش شیرین
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • نوشیدن آب هنگام خوردن مفید است یا مضر؟ + فیلم
  • خواص و فواید خرما + فیلم
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • چگونه می‌توان قهوه نوشید و بی‌خواب نشد؟
  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد
  • یک ترفند ساده و سریع: چگونه بادمجان شیرین رو از بادمجان تلخ تشخیص بدیم (فیلم)
  • 4 تکنیک خلاقانه برای تیز کردن چاقو‌ی کند (فیلم)