Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که پروژه بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تا سال 2022 ادامه خواهد داشت.

طرفداری - چندی پیش فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید در کنفرانسی مطبوعاتی اطلاعاتی در مورد پروژه بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مطرح کرد و حالا باشگاه رئال مادرید، در بیانیه ای رسمی از انتخاب شرکت پیمانکار و جزئیات این پروژه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش وب سایت رسمی رئال مادرید، در این بیانیه آمده است: 

باشگاه رئال مادرید، امروز (8 می) و پس از ملاقات با گروهی از پیمانکاران، تصمیم گرفت که پروژه بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به شرکت پیمانکاری FCC Construcción، بسپارد. نتیجه ارزیابی های انجام شده توسط شرکت مهندسی Ayesa، گویای این موضوع بود که همکاری با شرکت پیمانکاری FCC Construcción، مقرون به صرفه ترین و سریع ترین راه ممکن برای به ثمر رساندن این پروژه است. مدت زمانی که برای بازسازی ورزشگاه در نظر گرفته شده، 39 ماه است. این بدین معنی است که این پروژه در ماه آگوست سال 2022 به پایان خواهد رسید. البته 4 ماه زمان اضافی نیز برای تکمیل کردن نمای خارجی ورزشگاه، نیاز است. 

در ادامه این بیانیه گفته شده است:

مناقصه برای پروژه بازسازی سانتیاگو برنابئو از تاریخ 30 اکتبر سال 2018 آغاز شد و در این راستا، به بسیاری از شرکت های بزرگ اسپانیایی که اصول کاری آن ها مطابق با اصول باشگاه رئال مادرید بود، دعوت نامه هایی فرستاده شد. رئال مادرید مایل است به این نکته اشاره کند که همه پیشنهادات ارائه شده به این باشگاه در زمینه پروژه بازسازی ورزشگاه، از سوی همه شرکت ها، جزئیاتی فوق العاده ای چه از نظر قیمت تمام شده پروژه و چه از نظر مسائل فنی و مهندسی، در برداشتند. 

رئال مادرید در ادامه بیانیه رسمی خود عنوان کرده است:

کار بر روی پروژه بازسازی ورزشگاه، در کنار تقویم معمول ورزشی تیم، و سایر فعالیت های انجام شده در ورزشگاه از جمله: تور برنابئو، فروشگاه رسمی باشگاه، فعالیت رستوران ها و سایر موارد عادی دیگر، انجام خواهد شد. امضای قرارداد برای بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، به همراه تامین منابع مالی پروژه در تاریخ 12 آوریل انجام شده است و این بدین معنی است که کار بازسازی ورزشگاه، به زودی انجام خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم

نگاهی داریم به وضعیت کنونی بازیکنان تیم رویایی رئال مادرید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد