Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@04:43:41 GMT

 تلاش ها برای بازپس گیری املاک‌شهر ادامه دارد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۷۱۶۶

 تلاش ها برای بازپس گیری املاک‌شهر ادامه دارد+عکس

به گزارش ایسکانیوز، پیروز حناچی شهردار تهران پیشتر دستور داده بود تا از املاک شهر برای توسعه گردشگری پایتخت استفاده شود.

مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و هیئت همراه به اتفاق شهردار منطقه 13 از اماکنی که قابلیت و پتانسیل گردشی و تفریحی برای استفاده عموم شهروندان دارند ، بازدید و نقطه نظرات خود را برای تقویت گردشگری در این نقاط ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این بازدید ،هماهنگی و بررسی هایی برای بازگشایی این بنا های تاریخی برای استفاده عموم شهروندان در راستای تدابیر دکتر حناچی مبنی بر توجه به ظرفیت های گردشگری انجام شد.

انتهای پیام/

20 / 20 بازپس گیری املاک‌شهر پیروز حناچی شهردار تهران تلاش ها برای بازپس گیری املاک‌شهر ادامه دارد گنجینه دریای دفاع مقدس قصر یاقوت عمارت کلاه فرنگی فرح آباد تملکلات مربوط به بوستان سرخه حصار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بازپس گیری املاک شهر پیروز حناچی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس

به گزارش جماران؛ شهردار تهران گفت: نصب دوربین روی لباس حریم بانان در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است.

شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان توضیحاتی ارایه کرد.

ایلنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص فعالیت شهرداری در دور دوم انتخابات، گفت: موضع شهردرای در انتخابات یک موضع پشتیبانی است، هم در دور اول ما از دستگاه های نظارتی و اجرایی انتخابات به اقتضاء توان خود حمایت و پشتیبانی کردیم و هم دور دوم انتخابات این وظیفه را داریم.

وی ادامه داد: یک نقش دیگر هم شهرداری داشت و آن این بود که ظرفیت خود را در جهت یک حضور فعال به کار گرفته بودیم و خواهیم گرفت.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی پیرامون نصب دوربین روی لباس حریم بانان، تصریح کرد: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند.

 

دیگر خبرها

  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • اجرای طرح و برنامه‌های محله دوستدار کودک
  • کنایه حناچی به زاکانی؛ آنها که می‌خواهند در پارک قیطریه مسجد بسازند می‌خواهند بگوید ما خیلی دیندار هستیم
  • کنایه حناچی به زاکانی: آن‌ها با ساخت مسجد می‌خواهند بگویند ما آدم‌های معتقدی هستیم
  • کارشناس صهیونیست: ایران پیش از رسیدن موشک‌هایش پیروز شد
  • حمله ایران دقیق‌ترین و متمرکزترین عملیات نظامی در تاریخ بود | ایران مدت‌ها قبل از این حمله پیروز شده بود