Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@12:39:09 GMT

نتایج پینگ‌پنگ بازان ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۷۹۶۹

نتایج پینگ‌پنگ بازان ایران مشخص شد

در نخستین روز رقابتهای تنیس روی میز اوپن جهانی اسلونی و در مرحله مقدماتی، پینگ‌پنگ بازان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، در نخستین روز رقابتهای تنیس روی میز اوپن جهانی اسلونی و در مرحله مقدماتی، پینگ‌پنگ بازان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

 

با پیروزی ۳ بر ۱ سروش امیرنیا در گروه ۸ رقابتهای انفرادی مقابل بوگدان رومانیایی، در بازی دوم به مصاف هانگ چین تایپه‌ای رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی دوم امیری نیا در جدول گروهی ۸ با شکست ۳ بر صفر مقابل هانگ از چین تایپه به پایان رسید.

 

در گروه ۱۸ رقابتهای انفرادی امیر حسین هدایی با پیروزی ۳ بر ۲ در برابر الکساندرو از رومانی، به مرحله بعد راه یافت. 

 

احمدیان در بازی نخست خود در گروه ۳۱ مسابقات، با اقتدار حریف انگلستانی را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کرد.

 

نماینده ایران در گام بعد فردا راس ساعت ۱۶:۱۵ به وقت ایران بر روی میز ۹ به مصاف نماینده ای از ولز برود. همچنین پینگ پنگ باز ایران راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت ایران در جدول حذفی ۶۴ نفره رده سنی زیر ۲۱ سال با رونیت هندی  بر روی میز ۷ به رقابت بپردازد.

 

میعاد لطفی در نخستین دیدار حریف اسلونیایی خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد. با برتری میعاد لطفی در برابر میزبان، در دور بعد باید به مصاف باستین از فرانسه برود. این بازی فردا بر روی میز ۲ انجام می‌شود.

 

رقابتهای دوبل، در دور اول رقابتهای دو نفره، الکساندرو  و فلورین از رومانی با پذیرش شکست ۳ بر صفر تسلیم دو نماینده دوبل ایران امین احمدیان و میعاد لطفی شدند.  

 

دو نفره کشورمان در دور دوم این مسابقات فردا بر روی میز ۸ به مصاف گاستون و اریکدنمایندگانی از آرژانتین و لوکزامبورگ می‌روند. این بازی بر روی میز ۵ راس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران انجام و در صورت پیروزی با دو نفره الکساندر چن و ماکیج از اتریش روبرو می‌شوند. همچنین سروش امیری نیا و امیرحسین هدایی که در دور اول با قرعه استراحت روبرو بودند، فردا راس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران بر روی میز ۷ با دو نفره فنگ و هانگ از چین تایپه به رقابت می‌پردازند. 

تنیس روی میز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس اگرچه در این فصل 15 برد در 24 بازی به دست آورده اما اکثر بازی‌های این تیم با حداقل گل تمام شده است.

اگر به نتایج گذشته این تیم نگاه کنیم، قرمزها 8 بار با اقتصادی‌ترین شکل ممکن، یعنی نتیجه 1-0 پیروز شده‌اند. همین مساله باعث شده بود پرسپولیس با وجود نتایج قابل قبول، تفاضل گل قابل اتکایی نداشته باشد.

اما پرسپولیس امروز برای اولین بار در طول فصل موفق شد قاطع‌ترین برد خود را جشن بگیرد. پیش از این پرسپولیس در دور رفت 1-3 پیکان را شکست داده بود و همراه با اوسمار هم با نتیجه 2-4 فولاد را مغلوب کرده بود.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند