Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@23:43:58 GMT

ماجرای زیرگرفتن یک فرد توسط عضو شورای شهر اهواز چه بود؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۸۱۰۹

ماجرای زیرگرفتن یک فرد توسط عضو شورای شهر اهواز چه بود؟ +عکس

خبرگزاری فارس: خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این‌که یکی از اعضای شورای شهر اهواز و شهردار یکی از مناطق یکی از اهالی گلدشت اهواز را با خودرو زیر گرفت.

محمدجعفر فلسفی عضو شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: روز دوشنبه تعدادی از اهالی محله گلدشت برای طرح مشکلات خود در صحن علنی شورای شهر حضور پیدا کردند و فردی که به نمایندگی از بقیه صحبت کرد اجازه صحبت و پاسخ‌گویی به اعضای شورای شهر را نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پایان جلسه تصمیم گرفته شد که بازدیدی همراه با شهردار منطقه ۶ صورت بگیرد که با تهدید این فرد و بقیه افراد مواجه شدیم که بیان کردند در صورت حضور شهردار در منطقه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز عنوان کرد: شب گذشته به همراه شهردار منطقه ۶ به محله گلدشت رفتیم و در زمان بازگشت یکی از اهالی متوجه حضور شهردار شد و درحالی‌که با ماشین راه ما را سد کرده بود با افراد دیگری تماس گرفت که با چوب و سلاح در محل حضور پیدا کنند.

وی گفت: زمانی که متوجه شدیم قصد درگیری دارند با خودرو به آرامی شروع به حرکت کردیم که ۲ نفر جلوی ما را سد کردند و با ادامه حرکت ما یک نفر کنار رفت و با مشت و لگد به ماشین می‌کوبید و نفر دیگر خود را به روی کاپوت خودرو پرت کرد.

فلسفی با بیان این‌که این فرد قصد ممانعت از حرکت و خروج ما از محله را داشت، اظهار کرد: اگر در محله می‌ماندیم قطعاً اتفاق ناگواری رخ می‌داد به همین دلیل به آرامی حرکت کردیم و پس از مقداری حرکت فرد مذکور خود را از روی خودرو به پایین پرت کرد.

وی افزود: تمام سناریو‌های مطرح شده از سوی این افراد در خصوص تجمع افراد و زیرگرفتن فرد با خودرو کذب است و واقعیت ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: پس از خارج شدن از محل حادثه موارد را از طریق قانونی و شکایت به دلیل تهدید و رفتار‌های پرخطر دنبال کردیم.

فلسفی با اشاره به اهمیت حضور مسؤولان در منطقه، عنوان کرد: مسؤولان و شهردار باید در منطقه حضور پیدا کنند و مشکلات را بررسی کنند و اگر قرار باشد که با یک تهدید جا بزنیم مردم این منطقه برای همیشه در مشکلات باقی می‌مانند.

منبع: فردا

کلیدواژه: زیرگرفتن عضو شورای شهر اهواز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد، گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی ادامه داد: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

شهردار تهران تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6080334

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • حرکت بی‌نقص و باورنکردنی یک خودرو در سیل دبی سوژه شد + ویدئو
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت